Ticker

10/recent/ticker-posts

«Πόλεμος» για το κόστος των τηλεοπτικών παραγωγών



Οι τηλεοπτικοί σταθμοί βρίσκονται σε αντιπαράθεση με την Ι.Κ. Καραγιάννης και αναζητούν τρόπους να δημιουργήσουν τις δικές τους, μεγάλες μονάδες παραγωγής, με στόχο να μειώσουν το κόστος του προγράμματος. Και το Mega και ο ANT1 κινούνται πλέον για την απόκτηση των δικών τους μονάδων παραγωγής τηλεοπτικών προγραμμάτων.

Το σημείο τριβής είναι το κόστος των τηλεοπτικών προγραμμάτων. Ο Alpha θεωρεί υψηλό το κόστος των παραγωγών της Ι.Κ. Καραγιάννης και για τον λόγο αυτό έκανε τη στροφή προς την Primavisione. Προς την κατεύθυνση της δημιουργίας μετώπου έναντι της εταιρείας κινήθηκε και το Mega, ενώ ο ΑΝΤ1 στη διαδρομή άλλαξε στάση και τελικά συμφώνησε με τον Γιάννη Καραγιάννη για τον β’ κύκλο της «Μάγισσας» και το «Grand Hotel».

Η Ι.Κ. Καραγιάννης συνεχίζει με την «Ηλέκτρα» στην ΕΡΤ, κάτι που δεν ήταν βέβαιο. Η μεγάλη παραγωγή της εταιρείας για τον Alpha, με γυρίσματα και στο Μαρόκο, είναι ο «Τιμωρός», ενώ υπήρχε συζήτηση με το κανάλι για μία ακόμη, η οποία τελικά κατέληξε στην Primavisione του Διονύση Παναγιωτάκη. Η εταιρεία του επιχειρηματία που ελέγχει το One και μια σειρά από θέατρα ανέλαβε για τον Alpha τη δεύτερη σεζόν του «Γιατρού», τη «Διάφανη Αγάπη» και τον «Άγιο Έρωτα».

Οι συζητήσεις για τα κόστη των παραγωγών ξεκίνησαν τον περασμένο Φεβρουάριο και συνεχίστηκαν έως τον Μάιο, με τον απόηχο να φτάνει έως και σήμερα. Με δεδομένο το χρηματοδοτικό κενό –μέχρι σήμερα– μετά το κλείσιμο του ΕΚΟΜΕ, οι τηλεοπτικοί σταθμοί πίεζαν την Ι.Κ. Καραγιάννης για μεγάλες περικοπές στο κόστος παραγωγής, ενώ πηγές της εταιρείας έκαναν λόγο για μείωση της τάξης του 30% αυτήν τη σεζόν. Η κριτική των καναλιών προς την εταιρεία είναι πως κλειδώνει με υψηλές αμοιβές τους ηθοποιούς, οι οποίοι δεν μπορούν να πάνε στη συνέχεια σε άλλες παραγωγές. Ο αντίλογος από την πλευρά της εταιρείας ήταν οι αρνητικές απαντήσεις από ηθοποιούς που διεκδικούσαν περισσότερα χρήματα.

Πηγή:typologies

Δημοσίευση σχολίου

33 Σχόλια

  1. Μου έκανε όντως τρομερή εντύπωση που φέτος σχεδόν όλες οι σειρές του Alpha πήγαν στην Primavisione από τον Καραγιάννη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αν διάβαζε κανείς το πόσα και αμοιβές συντελεστών και πρωταγωνιστών της σειράς Έλα στη Θέση μου το 2019 σε παραγωγή Καραγιάννη, θα καταλάβαινε γιατί έγινε αυτός ο χαμός. Από τότε ξεκίνησαν όλα σε συνδυασμό με την επιτυχία των Μελισσών που τη 2η σεζόν όλοι οι ηθοποιοί χρυσοπληρωνόταν, το budget όλων των σειρών του στα ύψη και τα κανάλια σήμερα να καταλαβαίνουν τα λάθη τους....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πες μας μια ενδεικτικη αμοιβή. 200 χιλιαδες ευρω το χρονο; 300 χιλιάδες; Ποσα;

      Διαγραφή
    2. Πρωταγωνιστές 18.000€ με 24.000€ το μήνα (10 μήνες γυρισμάτων σύνολο τη σεζόν), βασικό καστ από 4.000€ μέχρι 12.000€ το μήνα (βάση εμπειρίας και βιογραφικού) και οι βοηθητικοί (ή επαναλαμβανόμενοι) στον Καραγιάννη δουλεύουν σε ημερήσιες συμβάσεις των 40-50€ (δες αναλυτικά Σοφία Αλεξανιάν). Τα παραπάνω υπάρχουν αν googlάρεις και στο διαδίκτυο.

      Διαγραφή
    3. ΦΟΒΕΡΑ ΠΟΣΑ. Και μετά λενε κανουμε 12ωρα γυρισματα. Στο μεταξυ 10ωρες ειναι το γυρισμα και μια ωρα είναι που πρεπει να πανε πριν το γυρισμα για να ντυθουν και μια ωρα μετά για να ξεντυθούν, και στο γυρισμα καθονται πολλές φορές και περιμένουν να γυριστουν οι σκηνές των αλλων. Δεν ειναι οτι πεθαινουν στη δουλεια. Και μετά έχεις στο ινσταγκραμ, στο facebook και στο Χ, κόσμο να λέει φοβερός ηθοποιος για κάποιον που έκανε προβα τη σκηνη, τη γυρισε και έχει το κινητρο οτι παίρνει 180.000-240.000 το χρονο, βλεπε πρωταγωνιστρές και πρωταγωνίστριες απο Μελισσες, Παραδεισο των Κυριών, Σασμό, Τιμωρό, Μαγισσα, Grand Hotel, Ηλέκτρα, Χαιρέτα μου τον Πλατανο, Ελα στη θέση μου κλπ παλιότερα.

      Διαγραφή
    4. 9.37 Τι λες; Δεν πεθαίνουν στην δουλειά; Φοβερά απαξιωτικό αυτό που γράφεις. Το θεωρείς δηλαδή κάτι εύκολο; Πήγαινε να το κάνεις πρώτα και μετά κάτσε να γράφεις στο πληκτρολόγιο.

      Διαγραφή
  3. Πεταμένα λεφτά. Σειρές που κάνουν 14% παίζουν καθημερινά και όταν τελειώνουν δεν τις θυμάται κανείς.
    Την ίδια ώρα σειρές που γυρίστηκαν σε κόντρα πλακέ σκηνικά σαν το ντόλτσε βίτα τις βλέπουμε 30 χρόνια μετά και δεν τις χορταινουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς! Δεν πρόκειται να προβληθούν σε (Ε) ΠΟΤΕ (με 150-500 επεισόδια και 70' διάρκεια επεισοδίου) και αν προβληθούν δε θα κάνουν καμία επιτυχία. Όποτε αυτά τα προϊόντα δεν αποτελούν επένδυση για ένα σταθμό.

      Διαγραφή
    2. Αποτελούν επένδυση στην τρέχουσα σεζόν. Πλέον οι πιο επιτυχημένες σειρές κυμαίνονται από 14-17. Αν δεν επενδύσει σε αυτές πως θα φτιάξει το prime πρόγραμμα του; Η εναλλακτική είναι να παίζει μόνο επαναλήψεις. Αλλά δε βλέπω κάποιο από τα κεντρικά κανάλια να το κάνει (εκτός του καλοκαιριού και το πρόγραμμα του ΣΚ).

      Διαγραφή
    3. 5.02 να φτιάξουν σειρές που να βλέπονται και να έχουν κοινή αποδοχή όπως έκαναν στα 90ς, χελοου;;

      Διαγραφή
    4. Όταν λες κοινής αποδοχής τι εννοείς; Τα 90s ήταν πριν 30+ χρόνια. Οι συνήθειες τότε ήταν πολύ διαφορετικές, δεν υπήρχαν ούτε πλατφόρμες που δίνουν στον κόσμο πολλές διαφορετικές επιλογές, τα κανάλια που έκαναν σειρές ήταν 2 ή 3 και όχι 6, δεν υπήρχε το web που μπορεί κάποιος να παρακολουθήσει τηλεόραση χωρίς να την ανοίξει και δεν υπήρχαν και τόσα διαφορετικά γούστα μεταξύ των γενιών. Για κάνε σειρά που να την παρακολουθεί ένας boomer, ένας γενιά X, ένας millenial και ένας gen z. Βάλτα όλα αυτά μαζί και κάνε μια σειρά κοινής αποδοχής, χελοου;;;

      Διαγραφή
    5. Οι σειρές με τα μουστάκια και τα φορέματα του 19ου αιώνα σίγουρα δεν αφορούν κανέναν, γκώσαμε

      Διαγραφή
    6. 9.32 Εξαρτάται τις σειρές. Υπάρχουν σειρές με φορέματα και μουστάκια, όπως λες, που είναι πολύ καλές και αφορούν πολλούς.

      Διαγραφή
    7. 8:32 κοινής αποδοχής είναι οι σειρές που μπορούν να κάτσουν όλοι να τη δουν. Μόνο γυναίκες είναι ικανές να κάτσουν και να δουν σε επανάληψη σειρές σαν τις μέλισσες, το σασμό κλπ. Κανένας άντρας και παιδί δεν έχει την υπομονή και τη διάθεση να δει σειρές με εκατοντάδες επεισόδια με ίντριγκες και γκομενικά, πόσο μάλλον σε επανάληψη.
      Κοινής αποδοχής είναι οι καλές κωμικές σειρές με λίγα επεισόδια. Αυτές μόνο έχουν αξία για επαναλήψεις κλπ. Οι άντρες ειδικά και η νέα γενιά έχουν ήδη κλείσει την ελληνική τηλεόραση, έχεις δίκιο σε αυτό.
      Αλλά σε αυτό φταίει ότι δεν έχει τίποτα για να δουν. Δεν τους ενδιαφέρουν το είδος των σειρών που παίζει σήμερα η τηλεόραση. Το κακό ξεκίνησε με τα τούρκικα. Αυτά έφεραν τις σαπουνόπερες στη prime time.
      Το κοινό των σειρών στην ελληνική τηλεόραση είναι εκτός μεμονωμένων περιπτώσεων μόνο οι γυναίκες. Σε απόλυτους αριθμούς, πόσα εκατομμύρια βλέπουν τις σημερινές σειρές, δεν μιλάω για το επί τοις εκατό, τα σημερινά ποσοστά των ελληνικών σειρών είναι δραματικά και παχυλές αμοιβές ηθοποιών για τις σειρές αυτές δεν έχουν καμία λογική.

      Διαγραφή
    8. 1:44 ας ξεκινήσουμε ότι ούτε μια γυναίκα θα κάτσει να δει σειρά 170 επεισοδίων σε επανάληψη. Όσον αφορά τους άνδρες, ξέρεις πόσους ξέρω που δεν έχαναν επεισόδιο από Μελισσες, Σασμο, Παράδεισο των Κύριων, Μάγισσα κτλπ; Σίγουρα αυτό το είδος απευθύνεται περισσότερο σε γυναίκες, αλλά όχι ότι δεν τις παρακολούθησαν και άνδρες... Οι σαπουνόπερες ήρθαν στην ελληνική τηλεόραση με τα μεξικάνικα, χρόνια πριν τα Τουρκικά. Επίσης γιατί κάποιος να δει μια σειρά σε επανάληψη όταν υπάρχει άπειρο νέο υλικό και σε άλλες ελληνικές σειρές ή ξένες; Είτε γυναίκα είτε ανδρας. Όσον αφορά τις κωμικές σειρές με λίγα επεισόδια που είναι κοινής αποδοχής κατά τη γνώμη σου, τα κανάλια ειδικά τα 3 (άλφα, Μέγκα, Αντ1) έχουν αρκετές σειρές που θα μπορούσαν να παίξουν σε επανάληψη από τη δεκαετία των 90s και των 00s. Τις οποίες δεν παίζουν όμως με ελάχιστες εξαιρέσεις που είναι μετρημένες στα δάχτυλα του ενός χεριού. Οπότε και όλες αυτές οι σειρές είναι πεταμένα χρήματα από τη στιγμή που δεν παίζονται. Οσο για τις αμοιβές των ηθοποιών για να συνεχίσουν τα κανάλια να κάνουν σειρές γιατί και φέτος λέγανε θα τις μειώσουν αλλά έχουν φτάσει τον ίδιο αριθμό με περυσι (άντε να είναι 1-2 λιγότερες) και να δίνουν αυτά τα χρήματα πάει να πει ότι κάπως τα περνούν πισω ή τουλάχιστον δεν είναι τόσο ζημιογόνα για να τα σταματήσουν. Τα κανάλια επιχειρήσεις είναι δεν είναι φιλανθρωπικά ιδρύματα που χαρίζουν χρήματα σε ηθοποιούς. Και στην τελική αν εξαιρέσεις τα σήριαλ της ΕΡΤ που είναι δημόσια τηλεόραση και κάπως τα πληρώνουμε εμείς, τα ιδιωτικά έχουν τα budget τους και πληρώνουν όσο θέλουν και μπορούν τον κάθε ηθοποιό, δεν τα παίρνουν ούτε από μένα ούτε από σένα και δε θα έπρεπε να μας νοιάζει τι χρήματα παίρνει ο κάθε ηθοποιός. Δηλαδή αν κάποιος στη δουλειά του παίρνει 3 και 4 χιλιάρικα τον μήνα θα πάμε και θα πούμε στην εταιρεία που δουλεύει γιατί του δίνει αυτά τα χρήματα;

      Διαγραφή
  4. Οι τεχνικοί πεινάνε.
    Στο παρελθόν έκαναν δημόσιες καταγγελίες για τις αμοιβές και τα ωράρια.
    Υπήρχαν και κείμενα διαμαρτυρίας, αλλά οι ανθρωπιστές ηθοποιοί δεν ασχολήθηκαν για να μη χάσουν τα λεφτά τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και οι ανθρωπίστριες παρουσιάστριες δεν είπαν τίποτα.

      Διαγραφή
    2. Ας απεργήσουν. Ας βγαλουν στα σοσιαλ μιντια τους ανακοινωσεις για τις συνθηκες εργασιας. Οι φανατικοι τηλεθεατες βλεπουν και τα ινσταγκραμ των τεχνικών αν ειναι ανοιχτα. Και ας το επικοινωνήσουν στα κανάλια. Ας κανουν μια εκδήλωση για να γινουν γνωστά τα αιτηματα τους. Τι καθονται; Μονο να φωτογραφιζονται με τους πρωταγωνιστες μπορούν και να τους γλειφουν;

      Διαγραφή
    3. Οταν σκυβουν το κεφαλι στους ηθοποιους για ολα, δυσκολο οι ηθοποιοι που έχουν σηκώσει μύτη με τις συμβολαιάρες τους, να κοιταξουν κατω απ τη μυτη τους. Ας μην προσκυνουν οταν δε χρειάζεται. Δεν ειναι θεά η Δανδουλάκη, ούτε η Κιτσου, ούτε ο Γεροντιδάκης.

      Διαγραφή
    4. Η αλήθεια είναι κάπου στη μέση. Ας το δούμε σαν επιχείρηση (το οποίο είναι!). Σε μια επιχείρηση δεν παίρνουν όλοι τα ίδια χρήματα, ούτε ανά τμήμα, ούτε καν μέσα στο ίδιο το τμήμα. Δεύτερον, πόσες ώρες δουλεύει ένας τεχνικός και πόσες ένας ηθοποιός ο οποίος πρέπει να κάνει πρόβες και να μάθει τα λόγια του. Δεν είναι πας κάνεις γύρισμα και τέλος. Επίσης είναι στην ευχέρεια του καθενός, είτε ηθοποιού είτε τεχνικού να ζητήσει περισσότερα χρήματα και αν δεν τα πάρει να μη δεχτεί τη δουλειά, όπως κάνει οποιοσδήποτε άλλος εργαζόμενος. Από εκεί και πέρα είναι δικαίωμα κάθε παραγωγού να βγάλει ένας κόστος παραγωγής και να κάνει μια πρόταση σε κανάλι. Αν είναι πολύ ακριβή, προφανώς δε θα πάρει τη δουλειά, όπως γίνεται γενικά στην αγορά. Δεν γνωρίζουμε πολλά δεδομένα για να συμπεραίνουμε ποιος έχει δίκιο και ποιος άδικο.

      Διαγραφή
  5. Τωρα εξηγουνται πολλά. Πως φαινόταν τοσο φθηνιάρικη παραγωγη οι μέλισσες, ο σασμός, το ναυάγιο και το μαύρο ρόδο. Στην άλλη πλευρά το προξενιο της primavisione φαινόταν πολύ καλύτερη παραγωγή. Πιο άρτια σε όλα τα επίπεδα. Τελικα οι παραγωγές του Καραγιάννη απλά εδιναν πολλά λεφτα στους ηθοποιους για να το παίζουν καμπόσοι και να νομίζουν οτι ειναι κάποιοι, ενω ο Καραγιαννης κανει περικοπές απο συνεργείο, κομπάρσους, εξωτερικά γυρίσματα ούτε για δείγμα στην 3η σεζον του σασμού. Να μη μιλήσουμε ποσο φτωχή φαινόταν η πιατσα του Διαφανίου που τα πάντα ήταν αποστειρωμένα σαν ένα χωριό φαντασμα. Για να μη μιλήσω για το καρναβαλι στο οποιο πήγαν στο μαυρο ροδο στο δρομο της Πατρας και είχε 7 άτομα. Για να μην πω για το φαγητό που έτρωγαν στο σασμό. Ριχναν λιγο ψωμί πάνω στο καθαρό πιάτο, ανακατευαν και δυο χαρτοπετσετες και έλεγαν χορτάσαμε. Η αποθεωση της γυφτιάς του Καραγιάννη. Κι ολα αυτά για να βλεπουμε φθηνιάρικες παραγωγες που ο ήχος είναι αίσχος, η φωτογραφία κακή, και ο φωτισμος το χειρότερο όλων. Μονο και μονο για να παιρνουν 200 χιλιαρικα το χρονο η Κιτσου, ο Λαλος, ο Αυγουστίδης, η Τζομπανάκη, η Δανδουλάκη, ο Πανταζάρας και ολοι οι άλλοι που το παίζουν ηθοποιοι μονο και μονο γιατί έκαναν μια επιτυχημενη ερμηνεία στο θεατρο μια φορά και απο τοτε τους έχρισαν ΗΘΟΠΟΙΑΡΕΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε θα σχολιάσω καν τα περί κακής παραγωγής. Θα πω δύο μόνο πράγματα. Οι Μέλισσες και ο Σασμός είναι οι 2 επιτυχίες (στο κομμάτι των σειρών) της τελευταίας πενταετίας. Που σημαίνει ότι ήταν πιο ακριβές, αλλά φέρνανε και περισσότερα χρήματα από διαφημίσεις και είχανε και μεγαλύτερη επιχορήγηση (όσο υπήρχε τουλάχιστον). Τα ονόματα που ανέφερες έχουν χρόνια στο θέατρο, μερικοί έχουν βραβευτεί είτε με βραβείο Χόρν - Μερκούρη, είτε με βραβεία κοινού και σίγουρα δεν έχουν κάνει μόνο μία επιτυχημένη ερμηνεία στο θέατρο.

      Διαγραφή
    2. 8.17 Όλοι αυτοί που αναφέρεις είναι πράγματι ηθοποιάρες με πολλές επιτυχίες στο θέατρο και όχι μία.

      Διαγραφή
    3. Οτι λέτε ηθοποιάρες αυτούς δειχνει ποσο μυαλό έχετε! Τωρα πηγαινετε να τους στειλετε μηνυμα ποσο τους θαυμάζετε για τις ερμηνειάρες τους. Κακομοιρα ανθρωπακια.

      Διαγραφή
    4. 9.41 Κακόμοιρο ανθρωπάκι είσαι εσύ που όπως φαίνεται δεν έχεις πάει ποτέ θέατρο στη ζωή σου και κρίνεις μόνο από τα σίριαλ. Τα νεύρα σου να προσέξεις.

      Διαγραφή
  6. Ο Αντ1 γιατί δεν έδωσε καμια παραγωγη στην primavisione? Tα καλά γεραματα θα είναι κοπελουζος, η σειρά του Κουρη silverline, η εκπομπη του Γρηγορη κάτι άλλο, έμεινε η Μαγισσα και το grand hotel στον Καραγιαννη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Στον Καραγιάννη εργαζόμενοι σε συγκεκριμένα πόστα δουλεύουν ταυτόχρονα σε 4-5 διαφορετικές καθημερινές σειρές. Λογικό να πέφτει αισθητικά το αποτέλεσμα όταν η ίδια εταιρεία είχε ταυτόχρονα 10 καθημερινά σήριαλ σε 4 κανάλια και μοίραζε τους εργαζόμενους πίσω από τις κάμερες σε 4-5 από αυτά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ίδιο συνέβαινε και στα 90s σε παραγωγές των Studio ATA, που τροφοδοτούσε όλα τα ιδιωτικά και κρατικά κανάλια

      Διαγραφή
    2. Ο κάθε εργαζόμενος δουλεύει σύμφωνα με τον νόμο 40 ώρες τη βδομάδα. Αν κάνει υπερωρίες και δεν τις πληρώνεται ή δεν τις αντέχει, μπορεί να αποχωρήσει ή να το καταγγείλει. Αυτό σχετικά με το αν οι εργαζόμενοι που δούλευαν σε 4-5 σειρές δούλευαν υπερβολικές ώρες. Αν δε δούλευαν και έκαναν απλώς το 40ωρο που τους αναλογεί, γιατί να μην είναι αποδοτικοί; Δουλεύουν όπως δουλεύει και ο υπόλοιπος κόσμος. Επίσης μέχρι πέρυσι οι σειρές του Καραγιάννη ήταν αυτές με τα καλύτερα νούμερα, οπότε ακόμα και με μη καλο αισθητικο αποτέλεσμα (στο οποίο δε συμφωνώ, αλλά ας πούμε υποθετικά ότι ήταν έτσι) ο κόσμος μια χαρά τις παρακολουθούσε.

      Διαγραφή
  8. Το ότι κάποιος έχει πάρει Χορν βλεπε Πανταζαρα, Λαλο δεν κανει τις ερμηνειες του καλές. Ο ένας δεν βλεπόταν ούτε στον παράδεισο ούτε στο σασμό. Ο δευτερος παιζει συνεχως με θυμωμενο προσωπο σ ολες τις σκηνές και στον τιμωρο παίζει ακόμα τον ρόλο του σασμού. Το οτι κάποιος έχει δεκαετίες στο θεατρο ή έχει τελειωσει εθνικό, δεν τον κάνει ηθοποιάρα βλεπε Τζομπανάκη. Ηθοποιάρα τον κάνει να παίζει φυσικά, σαν να είναι ο ρόλος και όχι σαν να φαίνεται οτι παίζει βλεπε Μαγισσες της Σμύρνης. Το ότι κάποιος έκανε επιτυχια σε ένα μονολογο βλεπε Αυγουστίδης δεν τον κανει ηθοποιάρα, απλως τον κάνει ηθοποιο που δουλεψε μια παρασταση και του ταίριαξε ο ρόλος. Για να είσαι ηθοποιάρα πρεπει να το δείχνεις παντού. Οχι μονο στο θεατρο αλλα και στην tv. Αλλιως εισαι καλός ηθοποιος και δινεις μια ωραία ερμηνεία σε μια παράσταση. Το ότι κάποιος έχει συμμετάσχει σε πολλές ποιοτικες παραστάσεις στο θεατρο δεν τον κάνει ηθοποιαρα βλέπε Κιτσου γιατί στις μέλισσες έπαιζε σαν να παίζει αρχαία τραγωδία. Οι καλοί ηθοποιοι παίζουν καλά και στο θέατρο και στις καθημερινές σειρές. Δεν λενε δεν πειράζει μωρε καθημερινό είναι και δεν το δουλεύουν. Δυστυχως ούτε η Δανδουλάκη, ούτε ο Λαλος, ουτε ο Πανταζάρας έπαιζαν καλά στα καθημερινά που έπαιζαν. Η Κιτσου και ο Αυγουστίδης ήταν καλυτεροι απ τους άλλους αλλά ούτε κι αυτοί έπαιζαν φυσικά.
    Για να μη μιλήσουμε για τους πλήρως αταλαντους πχ Κουκουράκης που είναι πρωταγωνιστές της Καραγιάννης. Κι ολοι αυτοι ανεβαζουν το κοστος παραγωγης ο καθένας κατα 230 χιλιαδες ευρώ, ώστε να μην υπάρχει ούτε καλός ήχος, ούτε καλός φωτισμός, ούτε καλή φωτογραφία, ούτε καλό μοντάζ γιατί για να υπάρχουν αυτά πρέπει να πληρώσεις και δεν έρχονται να πληρωθούν τεχνικοι που ξέρουν τη δουλεια τους στον Καραγιάννη με μισθούς πείνας, γιατί απο κάπου πρεπει να κοψει ο Καραγιάννης για να βγαλει ενα κοστος που θα δεχθει το κανάλι. Αλλιώς θα είναι υπέρογκο. Δεν είναι τυχαίο ότι το μαέστρο έχει και καλό φωτισμό, και καλό ήχο, και καλή φωτογραφία και καλό μοντάζ. Ειναι γιατι εκει πήγαν άνθρωποι που καλοπληρώθηκαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο ηθοποιός φαίνεται από το θέατρο όχι από την τηλεόραση. Στην τηλεόραση πολλά κρύβονται και φτιάχνονται ακριβώς επειδή γίνονται πολλά γυρίσματα και υπάρχει και το μοντάζ. Και επίσης ο ηθοποιός παίζει κάτι που του δίνουν, αν το σενάριο δεν είναι καλό, πόσο μπορεί να το βελτιώσει με την ερμηνεία του; Συγκρίνεις τον Μαέστρο που θα έχει σύνολο 19 επεισόδια με 2 χρόνια γυρίσματος με μια καθημερινή σειρά που πρέπει να βγάλει επεισόδιο σε 2-3 μέρες. Τέλος, δόξα σοι ο θεός υπάρχουν αρκετές εταιρείες παραγωγής και αρκετές παραγωγές δεν είχε μονοπωλιο η συγκεκριμένη εταιρία παραγωγής. Αν ο κόσμος δεν ήταν ευχαριστημένος στον Καραγιάννη και σε κάθε Καραγιάννη ας έφευγε για να μη βρίσκει ο παραγωγός εργαζόμενους και να ανέβαζε τους μισθούς. Τέλος, ειπε ο Καραγιάννης ότι οι ηθοποιοί δεν έπαιζαν με λιγότερα χρήματα. Μάλιστα... Ο κάθε παραγωγός συμφωνει με το κανάλι πριν ολοκληρωθεί και πριν καν αρχίσει το casting μερικές φορές, οπότε το κόστος παραγωγής είναι ήδη γνωστό και συμφωνημένο πριν γίνουν τα deal με τους ηθοποιούς. Μερικές φορές σίγουρα μπορεί να αυξηθεί γιατί κάποιος θα ζητήσει περισσότερα. Αλλά δεν είναι ο κανόνας.

      Διαγραφή
    2. Άρα τα βραβεία ή η εμπειρία κάποιου δεν τον κάνει καλό στη δουλειά του. Οκ. Ας σταματήσουμε τότε τα Όσκαρ και όλα τα υπόλοιπα βραβεία διεθνώς γιατί αξιολογούν μόνο μια ερμηνεία και δε θα έπρεπε να δίνονται. Θα πω ότι υπάρχουν φυσικά ταλέντα που χωρίς σπουδές ή μεγάλη εμπειρία το έχουν και παίζουν πολύ καλύτερα από πολλούς ηθοποιούς με χρόνια πείρας. Αυτό δε σημαίνει όμως το ότι η εμπειρία κάποιου στη δουλειά του δεν τον βελτιώνει. Επίσης υπάρχουν πάρα πολλοί ηθοποιοί, πάρα πολλοί, γιατί κάποιος λοιπόν να προτιμήσει αυτούς που ακριβοπληρωνται και είναι και ατάλαντοι σύμφωνα με αυτά που λες και όχι κάποιους που είναι πιο οικονομικοί; Αναρωτιέμαι εγώ. Και μη μου πείτε ότι είναι δημοφιλείς και θα φέρουν τηλεθέαση γιατί τα νούμερα άλλα λένε.

      Διαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Σχόλια άσχετα με το θέμα,υβριστικά προσβλητικά ή κεφαλαία ,θα διαγράφονται χωρίς καμία εξήγηση.

Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το SITE TVNEA.COM.

Από την στιγμή που ο χρήστης γράφει σχόλιο αποδέχεται τους παρακάτω όρους του Tvnea.com .

Οροι χρήσης Tvnea.com (κάνε κλικ εδώ).

Τα σχόλια δικά σας
Υποβολή Παραπόνων στο email:tvnea@hotmail.com