Ticker

10/recent/ticker-posts

Αλέξανδρος Μπουρδούμης: «Κάθε κρίση φέρνει έμπνευση στους καλλιτέχνες»

 


Ο Αλέξανδρος Μπουρδούμης μίλησε στο Tv24 για το ρόλο του ως παππάς στο Χαιρέτα μου τον Πλάτανο.

Τον Χαραλάμπη, που επίσης διεκδικεί τη Κική, τον θεωρεί ανταγωνιστή;

«Θα κάνει κι εκείνος την προσπάθεια του αλλά ο παπάς είναι δυναμικός, θα τον κάνει μια... χαψιά. Δεν θα μείνει με σταυρωμένα χέρια, ούτε θα χάσει την καλή του ο ήρωας μου. Είναι αποφασισμένος να το παλέψει, θα σταθεί βράχος απέναντι στον οποιονδή­ποτε».

Και όταν ο Πλάτανος μάθει για τη σχέση αυτή, δεν θα αντιδράσει; 

«Δεν ξέρουμε αν θα το μάθει το χωριό και πώς θα το μάθει, είναι ακόμα νωρίς. Η αγάπη πάντως θα νικήσει. Άλλωστε και η εκκλησία αυτό κηρύττει. Την αγάπη».

Ωστόσο ο παπάς είναι και στο πλευρό των Αθηναίων, θα βοηθήσει ενεργά τα ξαδέλ­φια;

«Είναι στο πλευρό όλου του κόσμου, όπως είναι κάθε άνθρωπος της εκκλησίας. Έχει μέσο του στη σύμπνοια, τη συνεργασία. Είναι με το δίκαιο. Δεν έχει σημασία νια τον παπά αν ο άλλος είναι ντόπιος ή Αθηναίος».

Ιδανικά πώς θα θέλατε να ολοκληρωθεί ο ρόλος σας;

«Δεν μπαίνω σε αυτή τη διαδικασία, γιατί μου αρέσει να εκπλήσσομαι. Ωστόσο, θα ήθελα να τον δω να κρατάει ψηλά τη σημαία της ψυχραιμίας. Γιατί μόνο ψυχραιμία χρειάζεται για να ανταπεξέλθει κανείς σε αυτό το χωριό, όπου οι κάτοικοί του πατάνε γκάζι».

Ο ρόλος, όμως, του παπά είναι εκ διαμέ­τρου αντίθετοί από αυτόν του Φίλιππου που σας είδαμε πέρυσι στο «Αν ήμουν πλούσιος».

«Προσπαθώ με τις επιλογές μου να ενσαρ­κώνω πολλούς και διαφορετικούς ήρωες. Αφενός για να εξασκώ περισσότερο τον εαυ­τό μου, αφετέρου για να μη βαριέμαι. Το να επαναλαμβάνω ένα συγκεκριμένο μοντέλο ρόλου δεν έχει νόημα. Ψάχνομαι σε αυτό το κομμάτι αρκετά».

Υπάρχουν κάποια σχέδια γιο το μέλλον;

«Όχι προς το παρόν! Το θέατρα είναι κλειστά και όπως όλα φαίνονται θα παραμείνουν. Πι­στεύω πάντως πως στο μέλλον θα δούμε αρ­κετό σπουδαία πράγματα. Κάθε κρίση φέρνει έμπνευση στους δημιουργούς και τους καλλι­τέχνες, θα φανεί αργότερο στο θέατρο μας».


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια