Η εβδομάδα που μας πέρασε ήταν πολύ δύσκολη για τις περισσότερες σειρές μυθοπλασίας. Το «Master chef» αποκτά όλο και περισσότερο φανατικό κοινό και δεν αφήνει περιθώρια στον ανταγωνισμό να «αναπνεύσει».
Ακόμα και η σειρά «Πέτα τη Φριτέζα» που άντεχε μέχρι πρότινος με ένα 15%, την Τρίτη είδαμε να περιορίζεται στο 11,3%. Αλλά και η «Μουρμούρα» έχει αποχαιρετήσει οριστικά πλέον τα 20αρια που σημείωνε στο πρώτο μισό της σεζόν. Την Τετάρτη σημείωσε 10,4% και την Πέμπτη 10,5%.
Ακόμα πιο δύσκολα είναι τα πράγματα για τα σήριαλ «Σπίτι είναι» (5,7%), «Άν ήμουν πλούσιος» (8,5%, 6,7%, 9%), «Μην αρχίζεις τη Μουρμούρα» (10,4%, «Μην ψαρώνεις» (8,8%, 8,4%) και «Έρωτας Μετά» (6,7%, 9,7%, 9,4%).
Οι «8 λέξεις» μέχρι στιγμής έχουν αποφύγει τα μονοψήφια, ωστόσο δεν ξεπερνούν το 12%.
Πέρα από τις «Άγριες Μέλισσες», βλέπουμε πως όλες οι σειρές έχουν υποστεί καθίζηση. Ο μεγαλύτερος μύθος είναι πως η φετινή χρονιά ανήκει στην ελληνική μυθοπλασία. Προσωπικά, δεν θυμάμαι άλλη σεζον έχει τέτοιους μέσους όρους στο 90% των σειρών στα κανάλια. Ακόμα και τις εποχές του «Survivor 1» με το 70% τηλεθέασης, το «Μπρούσκο», οι «Συμμαθητές», το «Σόι σου», η «Μουρμούρα», ο «Αστέρας Ραχούλας», το «Daddy Cool» και το «Ταμάμ» είχαν καλύτερες επιδόσεις.
Τι φταίει;
Η ποιότητα των περισσοτέρων σειρών δεν είναι ικανοποιητική. Ειδικά, το «Άν ήμουν πλούσιος», το «Σπίτι είναι» και οι «8 λέξεις» βγάζουν κάτι πολύ παλιακό. Απο την άλλη, το «Μην αρχίζεις τη Μουρμούρα» έχει ένα πολύ κουρασμένο κείμενο, παρά τις εξαιρετικές ερμηνείες. Οι σειρές «Φριτέζα» και «Μην ψαρώνεις» δεν είναι κακές, αλλά προφανώς δεν βρίσκουν περιθώριο να αναπνεύσουν σε αυτές τις συνθήκες του ανταγωνισμού.
Σαφέστατα, τόσο οι «Άγριες Μέλισσες», όσο και το «Κόκκινο Ποτάμι» έχουν ανεβάσει πολύ τον πήχη, με αποτέλεσμα τα υπόλοιπα προγράμματα να φαίνονται πολύ αδιάφορα χωρίς να έχουν να προσφέρουν κάτι.
Τα δεδομένα στη μυθοπλασία έχουν αλλάξει. Για να μπορέσει μία σειρά να «χτυπήσει» καλά ποσοστά, θα πρέπει να προσφέρει το κάτι το διαφορετικό. Όχι απαραίτητα να είναι σήριαλ εποχής, αλλά να να μην είναι μία κακή επανάληψη του παρελθόντος.
Γιατί κακά τα ψέμματα, όσο καλά χαρακτηριστικά και να έχει το «Πέτα τη Φριτέζα», δεν διαφέρει και πολύ από δεκάδες κωμωδίες που έχουμε δει τα τελευταία 15 χρόνια.
Ακόμη, μη ξεχνάμε πως το 70% των ηλικιών 18-30 βλέπουν καθημερινά Netflix και το 35% του συνολικού πληθυσμού. Η σύγκριση με τα δικά μας προιόντα είναι προφανές ότι γίνεται. Τα στελέχη στους τομείς της μυθοπλασίας οφείλουν να ανασυνταχτούν και να μας προτείνουν εναλλακτικές επιλογές...
Τέλος, μπορεί να γίνεται σήμερα λόγος για τη μεγάλη πτώση του «Καφέ της Χαράς», αλλά σε ένα τέτοιο καθεστώς το 16% μόνο ικανοποιητικό μπορεί να θεωρηθεί. Η επιστροφή της Ρένιας Λουιζίδου ενδεχομένως να ανεβάσει τα νούμερα, αν και το βασικό πρόβλημα είναι ότι λείπει από τη σειρά εκείνη η ευαισθησία που τη χαρακτήριζε στην πρώτη της εκδοχή. Δεν είναι μόνο οι ατάκες που την άφησαν στην τηλεοπτική ιστορία.
Ακόμα και η σειρά «Πέτα τη Φριτέζα» που άντεχε μέχρι πρότινος με ένα 15%, την Τρίτη είδαμε να περιορίζεται στο 11,3%. Αλλά και η «Μουρμούρα» έχει αποχαιρετήσει οριστικά πλέον τα 20αρια που σημείωνε στο πρώτο μισό της σεζόν. Την Τετάρτη σημείωσε 10,4% και την Πέμπτη 10,5%.
Ακόμα πιο δύσκολα είναι τα πράγματα για τα σήριαλ «Σπίτι είναι» (5,7%), «Άν ήμουν πλούσιος» (8,5%, 6,7%, 9%), «Μην αρχίζεις τη Μουρμούρα» (10,4%, «Μην ψαρώνεις» (8,8%, 8,4%) και «Έρωτας Μετά» (6,7%, 9,7%, 9,4%).
Οι «8 λέξεις» μέχρι στιγμής έχουν αποφύγει τα μονοψήφια, ωστόσο δεν ξεπερνούν το 12%.
Πέρα από τις «Άγριες Μέλισσες», βλέπουμε πως όλες οι σειρές έχουν υποστεί καθίζηση. Ο μεγαλύτερος μύθος είναι πως η φετινή χρονιά ανήκει στην ελληνική μυθοπλασία. Προσωπικά, δεν θυμάμαι άλλη σεζον έχει τέτοιους μέσους όρους στο 90% των σειρών στα κανάλια. Ακόμα και τις εποχές του «Survivor 1» με το 70% τηλεθέασης, το «Μπρούσκο», οι «Συμμαθητές», το «Σόι σου», η «Μουρμούρα», ο «Αστέρας Ραχούλας», το «Daddy Cool» και το «Ταμάμ» είχαν καλύτερες επιδόσεις.
Τι φταίει;
Η ποιότητα των περισσοτέρων σειρών δεν είναι ικανοποιητική. Ειδικά, το «Άν ήμουν πλούσιος», το «Σπίτι είναι» και οι «8 λέξεις» βγάζουν κάτι πολύ παλιακό. Απο την άλλη, το «Μην αρχίζεις τη Μουρμούρα» έχει ένα πολύ κουρασμένο κείμενο, παρά τις εξαιρετικές ερμηνείες. Οι σειρές «Φριτέζα» και «Μην ψαρώνεις» δεν είναι κακές, αλλά προφανώς δεν βρίσκουν περιθώριο να αναπνεύσουν σε αυτές τις συνθήκες του ανταγωνισμού.
Σαφέστατα, τόσο οι «Άγριες Μέλισσες», όσο και το «Κόκκινο Ποτάμι» έχουν ανεβάσει πολύ τον πήχη, με αποτέλεσμα τα υπόλοιπα προγράμματα να φαίνονται πολύ αδιάφορα χωρίς να έχουν να προσφέρουν κάτι.
Τα δεδομένα στη μυθοπλασία έχουν αλλάξει. Για να μπορέσει μία σειρά να «χτυπήσει» καλά ποσοστά, θα πρέπει να προσφέρει το κάτι το διαφορετικό. Όχι απαραίτητα να είναι σήριαλ εποχής, αλλά να να μην είναι μία κακή επανάληψη του παρελθόντος.
Γιατί κακά τα ψέμματα, όσο καλά χαρακτηριστικά και να έχει το «Πέτα τη Φριτέζα», δεν διαφέρει και πολύ από δεκάδες κωμωδίες που έχουμε δει τα τελευταία 15 χρόνια.
Ακόμη, μη ξεχνάμε πως το 70% των ηλικιών 18-30 βλέπουν καθημερινά Netflix και το 35% του συνολικού πληθυσμού. Η σύγκριση με τα δικά μας προιόντα είναι προφανές ότι γίνεται. Τα στελέχη στους τομείς της μυθοπλασίας οφείλουν να ανασυνταχτούν και να μας προτείνουν εναλλακτικές επιλογές...
Τέλος, μπορεί να γίνεται σήμερα λόγος για τη μεγάλη πτώση του «Καφέ της Χαράς», αλλά σε ένα τέτοιο καθεστώς το 16% μόνο ικανοποιητικό μπορεί να θεωρηθεί. Η επιστροφή της Ρένιας Λουιζίδου ενδεχομένως να ανεβάσει τα νούμερα, αν και το βασικό πρόβλημα είναι ότι λείπει από τη σειρά εκείνη η ευαισθησία που τη χαρακτήριζε στην πρώτη της εκδοχή. Δεν είναι μόνο οι ατάκες που την άφησαν στην τηλεοπτική ιστορία.
14 Σχόλια
ξεκινάει όλο και πιο πολύ ο θάνατος της τηλεόρασης
ΑπάντησηΔιαγραφή"Για να μπορέσει μία σειρά να «χτυπήσει» καλά ποσοστά, θα πρέπει να προσφέρει το κάτι το διαφορετικό. Όχι απαραίτητα να είναι σήριαλ εποχής, αλλά να να μην είναι μία κακή επανάληψη του παρελθόντος."
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάτι το διαφορετικό ήταν φέτος και ο "Έρωτας Μετά" και το "Κρατάς Μυστικό", αλλά απήχηση δεν είχαν.
Ξεχνατε οτι ηρθε και το mega που κανει 6-10% με παρα πεντε κλπ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπο καπου φευγουν αυτα τα νουμερα!
8:20 Το ερωτας μετά δεν έχει απήχηση γιατι τον πρωτο μήνα προβολής είχε πολύ κουραστικα επεισόδια και παρολο πού ξεκίνησε δυναμικά στην τηλεθέαση έπεσε στην πορεία και δύσκολα το κοινό επιστρέφει πίσω ειδικα με τέτοια σειρά που πρέπει να μην χανεις σκηνή γιατι μετά μπερδεύεσαι
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο κρατας μυστικό ειχε στην αρχη πολύ ακαταλαβίστικο σενάριο ολοι το έγραφαν και επίσης ηταν μονο μια φορα την εβδομάδα και χανοτανε
Μόδα είναι τα ριαλιτι προσωρινά πιστεύω θεωρώ ότι θα αλλάξει αυτό και θα έρθει η στιγμή της φθοράς βλέπε σαρβσιβορ
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα συμφωνήσω με τον Αχιλλέα.Μονο το έτερος εγώ έκανε νούμερα,αλλά 1)είχε ήδη φόρα από την εξαιρετικη ταινία,2)έγινε με μπάτζετ συνδρομητικού καναλιού και 3)έχει μόνο 8 επεισόδια. Κακά τα ψέματα. Είναι πολύ δύσκολο να κάνεις κάτι καλό και ξεχωριστό όταν πρέπει με αυτό να βγάλεις 30 επεισόδια (για εβδομαδιαίο φυσικά)!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ έρωτας μετά όντως δε θυμίζει κανένα άλλο καθημερινό σήριαλ,οι ηθοποιοί είναι υπέροχοι,αλλά δεν τράβηξε. Ακόμα και το ποτάμι έπεσε. Μόνο οι μέλισσες κράτησαν και μπράβο τους. Δεν έχω καταλάβει σε τι υπερτερούν έναντι των υπολοίπων.Ισως ότι είναι πιο απλη η υπόθεση (ειδικά αν ξέρεις τις ονομασίες των συγγενών και δεν μπερδεύεις τον λουνιαδο με τον μπατζανακη😄)...Λίγο η ύπαιθρος λίγο το κουτσομπολιστικο ύφος....
Ελπίζω να πάρουν αύξηση οι ηθοποιοί των μελισσών, γιατί 30+ σε καθημερινή βάση έχουμε χρόνια να δούμε!Το αξίζουν!
Οι κωμικές σειρές πάνε χειρότερα από όλες. Γιατί πολύ απλά δεν είναι κωμωδίες. Είμαστε στην εποχή που το Netflix έχει πιάσει και στην Ελλάδα. Και μη μου πει κανείς για τη τιμή του γιατί οι περισσότεροι έχουν κοινόχρηστες... συνδρομές. Πως να δουν κάτι σάπιες κωμωδίες που βγαίνουν που θα πρέπει να σε γαργαλίσουν για να γελάσεις; Γίνεται πια σύγκριση και μόνο παραγωγές σαν τις μέλισσες, το ποτάμι και το έτερος εγώ ξεφεύγουν από τη μετριότητα. Αν θέλει κάποιος να δει σειρά γιατί να μη δει στο netflix και τις 2-3 ελληνικές που ξεφεύγουν από τη μετριότητα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΒασικά δεν είναι μόνο το ότι οι σημερινές σειρές χάνουν σε σύγκριση με τις ξένες του Netflix. Αυτό θα μπορούσα και να το δικαιολογήσω λίγο λόγω μικρής αγοράς κτλ. Το εξωφρενικό είναι ότι οι σημερινές σειρές χάνουν σε σύγκριση με τις ελληνικές σειρές της δεκαετίας του '90!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΒάζεις να δεις τους ''Απαράδεκτους'' (1991-93) στο youtube και βρίσκεις το χιούμορ τους πιο έξυπνο, ιδιαίτερο και επιτυχημένο από τις κωμωδίες του σήμερα! Ποια σειρά της τελευταίας δεκαετίας μπόρεσε έστω και να πλησιάσει το επίπεδο σεναρίου αλλά και υποκριτικής των ηθοποιών στη ''Dolce Vita''(1995-97) ή τους ''Δύο ξένους''(1997-99)? Ποια σειρά είχε κάτι το ελάχιστο από των πρωτοπορία των λατρεμένα σουρεαλιστικών ''Εγκλημάτων''(1998-2000)??? Ποια σειρά μπόρεσε να συνδυάσει τόσο υπέροχα την κωμωδία και τις αστείες ατάκες σε ρυθμό πολυβόλου με ένα πολύ δυνατό κοινωνικό μήνυμα για την κακοποίηση των γυναικών και την παιδεραστία στους κύκλους ισχυρών προσώπων όπως έκανε το θρυλικό - αν και άτυχο - ''Τι ψυχή θα παραδώσεις μωρη?'' Τώρα που το σκέφτομαι ποτέ ξανά μετα το ''Τι ψυχή'' δεν είδαμε ΤΟΣΟ υψηλό επίπεδο σεναριακής γραφής και ερμηνείας ηθοποιών. Μη συζητήσω καν για την σημερινή εποχή. 6 μόλις επεισόδια ''Τι ψυχη'' βαζουν κατω 100 και βαλε επεισόδια σημερινών ''επιτυχημένων'' κωμωδιών.
Ποιο Netflix λοιπόν όταν δεν μπορούμε καν να πλησιάσουμε τα επίπεδα της δικής μας έμπνευσης και πρωτοπορίας της δεκαετίας του '90...
Επίσης συμφωνώ με την παρατήρηση του άρθρου ότι κάποιοι βιάστηκαν να μιλήσουν για αναγέννηση της μυθοπλασίας στις αρχές της σεζόν και να πουν μεγαλα λογια αισιοδοξιας ομως ο συνολικός απολογισμός της σεζόν μόνο αυτό δεν δείχνει. Μπράβο που έγιναν και 2-3 αξιόλογες δουλειές που βρήκαν ανταπόκριση αλλα μόνο με ''Μελισσες'' στον Ant1, ένα ''Ποταμι'' στο Open και ένα ''Έτερος εγώ'' στη συνδρομητική...η τηλεοπτική άνοιξη δεν έρχεται. Θέλει δουλειά πολύ!
ΥΓ...Επίσης πλέον κρατάω πολύ μικρό καλάθι για το αν θα επηρεάσει θετικά τα νούμερα του ''Καφε'' η επιστροφή Λουζίδου. Αν σου φύγει το κοινό στη σημερινή τηλεοπτική πραγματικότητα, πολύ δύσκολα επιστρέφει. Συν οτι δεν είναι μόνο αυτό το πρόβλημα της σειράς αλλά και το σενάριο που είναι μέτριο και κυρίως το οτι η σειρά ελάχιστα θυμίζει πια το κλασικό ''Καφέ''. Για παράδειγμα ακόμα κι όταν ήταν μέσα η Λουζίδου στα πρώτα επεισόδια οι συναντήσεις της με τον Περίανδρο ήταν εντελώς φλατ και μόνο κωμικές σαν να είχαν να τα πουνε κανα μήνα. Στο παλιό ''Καφέ'' το κωμικό στοιχείο συνδυάζονταν πολύ όμορφα με τη συγκίνηση και οι ερμηνείες είχαν και βάθος - πέρα από το γέλιο. Συν το όλο βουκολικό αίσθημα του μικρού γραφικού χωριού που απουσιάζει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦέτος μόνο ''Μέλισσες'', ''Ποτάμι'' και ''Ετερος εγω'' είπαν το κάτι παραπάνω. Και ευτυχώς που υπήρξαν κι αυτά. Οι κωμωδίες για αλλη μια χρονια...δεν!
Κακώς συγκρίνετε με το νετφλιξ.η σύγκριση θα πρέπει να γίνει πρώτα με τον εαυτό μας. Όταν υπάρχουν σειρές σαν τις άγριες μέλισσες σαν το ποτάμι και το έτερος εγώ που έκαναν τον κόσμο να γυρίσει στην τηλεόραση την ελληνική αυτό κάτι σημαίνει. Ότι ο κόσμος θέλει καλές παραγωγές. Και ο κόσμος δεν κάνει διαχωρισμό στο αν είναι καλή σειρά η καλό ριάλιτι. Όλες οι σειρές φέτος με εξαίρεση αυτές τις τρεις ήταν άθλιες. Η φριτεζα θα μπορούσε να ναι η εξαίρεση ειδικά στην αρχή της σεζόν εγώ θεωρούσα ότι είναι και καλύτερη από πέρσυ. Αλλά άρχισε να κουράζει. Το καφέ για μένα είναι κλασσική αξία αλλά ο Ρώμας και η χατζησοφια μάλλον γύρισαν για να γυρίσουν κάτι το οποίο το είχα αποκλείσει στις αρχές του. Τώρα βλέπω απλά ότι περνάνε τα επεισόδια και δεν είδαμε τίποτα. Δεν ξέρω κατά πόσο θα δώσει η κυρία Λουιζίδου και η αγλαία στο τέλος αλλά ο κόσμος τις περιμένει. Τελικά αυτό που έλεγε με θράσος κ κύριος Ρώμας ότι το σενάριο δεν υπακούει σε κανέναν ηθοποιό μάλλον ήταν αποτέλεσμα της έπαρσης. Γιατί εγώ δε βλέπω κανενα σενάριο και καμιά πλοκή σε κανέναν χαρακτήρα και ο κύριος Ρώμας δεν παίζει καλα. Τα παιδιά σε αντίθεση με τη γενική εικόνα εμένα μαρεσουν. Τουλάχιστον παίζουν έναν ρόλο. Πχ η Σταυρούλα δεν έχει καμία σχέση με την τότε Σταυρούλα και είναι σα να παίζει η Τζόυς τον εαυτό της. Ελπίζω να δούμε κάποια εξέλιξη επιτέλους. Εγώ συνεχίζω πάντως να το βλέπω με χαρά. Οι μέλισσες αντίθετα όσο και να κράζουμε την υπόθεση έχουν εξέλιξη οι χαρακτήρες έχουν μια συνέχεια χτίζονται και έχει ωραία πένα γραφή και παίξιμο. Ο κόσμος θέλει καλές παραγωγές και όχι πρόχειραντζες. Για αυτό σκίζει το μάστερ σεφ (ναι όσο και να το κράζετε ότι είναι ριάλιτι είναι φοβερή παραγωγή) και δε σκίζουν οι φτηνοδουλειες του τούρκου (my style rocks) . Για αυτό έσκιζε το voice οι μέλισσες το ποτάμι. Όλα τα άλλα είναι απλά προχειροδουλειες. (Βάζω μια εξαιρεση το έρωτας μετά που ήταν παράπλευρη απωλεια)
ΑπάντησηΔιαγραφή9.04 Τι θα πει ακαταλαβίστικο σενάριο; Γιατί θα πρέπει δηλαδή για να γίνει κάτι επιτυχία να έχει για σενάριο μια ευθεία γραμμή και να μην κάνει και ο τηλεθεατής λίγη υπομονή παραπάνω να στηρίξει ένα διαφορετικό προϊόν, εφόσον έχει και τις ανάλογες απαιτήσεις από τη μυθοπλασία;
ΑπάντησηΔιαγραφήΆσε που η συγκεκριμένη σειρά είχε και το ατού ότι ήταν γυρισμένη εξ ολοκλήρου σε φυσικούς χώρους.
Παιδιά, ο Ρώμας χρειάστηκε 10 επεισόδια για να ανοίξει το καφέ η Βάλια. Δηλαδή πως να μην πέσουν τα νούμερα; Ο κόσμος έχει συνηθίσει το γρήγορο σενάριο και τις ολοκληρωμένες ιστορίες. Όπως συμβαίνει με την Μουρμούρα λχ. Εδώ τα ποσοστά είναι σταθερά χρόνια και πάνω από το μέσο όρο του σταθμού. Ο κόσμος θέλει να δει σήριαλ, αλλά θέλει εύκολα, ψυχαγωγικά και καλογυρισμένα. Μην ξεχνάτε πως μετά το ξέσπασμα της κρίσης, είδαμε δεκάδες τουρκικές σειρές με εύκολα σενάρια, απλές συνταγές και τρελό μπατζετ. Δεν είναι απαραίτητα το Νετφλιξ ή η Κοσμοτε Τιβι. Φταίνε και τα κανάλια που δεν έχουν πιάσει το νόημα των εποχών ή έχουν χάσει τα δυνατα τους μυαλά στο εξωτερικό ή σε αλλά κανάλια. Ο Alpha πάτωσε στις σειρές, γιατί και από προγραμματισμό και από διαφήμιση των σειρών απέτυχε.
ΑπάντησηΔιαγραφήTo προβλημα των ελληνικών σίριαλ ειναι το σεναριο.. Δεν γινεται μια σειρα που σεναριακά εχει φτιαχτει για 30 επεισόδια, να τραβιέται απο τα μαλλια για να βγαλει 100.Οι περισσοτερες σειρές δειχνουν πως καπου στη μεση τους, ο σεναριογράφος βαριέται να γραψει η στερεύει απο ιδεες, με αποτελεσμα να φτανουν σε επίπεδα παρωδίας... Οι Μέλισσες είναι μια προσεγμένη παραγωγη, αλλα σεναριακα ηδη φαινεται η υπερβολή, ειδκκα τωρα που θα πανε κ ολη την υπόλοιπη σεζον. Ο Ερωτας μετα κ το Κρατάς μυστικο δεν στηριχθηκαν καθολου απο το καναλι, το οποιο εκανε 2 βηματα πισω για να εκτοξευτεί το Σταρ, πραγμα που εγινε.Το Κοκκινο Ποτάμι ειναι εξαιρετικό, αλλα κ παλκ ενω ειχε ξεκινησει με δίωρο επεισοδιο κινηματογραφικων προδιαγραφών, ψαλιδισαν τα επεισόδια για να παιξει ολη τη σεζον.. Γενικα, χρειάζεται επαναπροσδιορισμος ολης της μυθοπλασιας κ τοπος στα νιατα,να δουμε κ φρεσκες ιδεες
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα συμφωνήσω απόλυτα με το σχόλιο που έγινε παραπάνω για τις κωμωδίες. Καλά να πάθουν. Τους εύχομαι και χειρότερα. Παντού στο κόσμο οι κωμικές σειρές είναι ΕΒΔΟΜΑΔΑΙΕΣ. Χαζοί είναι αυτοί και τα ελληνικά κανάλια τα έξυπνα; Και σε μεγαλύτερες χώρες έχουν και ολόκληρο καστ σεναριογράφων από πίσω. Εδώ τους λένε να βγάλουν 3 και 4 επεισόδια την εβδομάδα. Απλά δεν γίνεται και τα κωμικά τους στοιχεία είναι ανύπαρκτα ή ξεχειλωμένα. Όταν θέλω να δω κωμωδία θέλω να δω κωμωδία, όχι σαπουνόπερα (δεν κατακρίνω το είδος σε καμία περίπτωση) με κάποια light στοιχεία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΡΟΣΟΧΗ!
Σχόλια άσχετα με το θέμα,υβριστικά προσβλητικά ή κεφαλαία ,θα διαγράφονται χωρίς καμία εξήγηση.
Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το SITE TVNEA.COM.
Από την στιγμή που ο χρήστης γράφει σχόλιο αποδέχεται τους παρακάτω όρους του Tvnea.com .
Οροι χρήσης Tvnea.com (κάνε κλικ εδώ).
Τα σχόλια δικά σας
Υποβολή Παραπόνων στο email:tvnea@hotmail.com