Το thedailyowl.gr, μίλησε με την ενδυματολόγο του «Καφέ της Χαράς», Νικόλ Παναγιώτου για τη συμμετοχή της στη σειρά και τις προκλήσεις αυτής της συνεργασίας!
Πώς είναι να είσαι μέρος μιας σειράς που έγραψε τη δική της ιστορία; Πώς αντέδρασες όταν σου έγινε η πρόταση;
Το να είμαι μέρος αυτής της σειράς είναι το μεγαλύτερο “παράσημο” στη μέχρι τώρα επαγγελματική μου πορεία. Είναι συγκινητικό, ευτυχώς και, κυρίως, τιμητικό. Το “ναι” στην πρόταση συνεργασίας ήταν αυτονόητο και η χαρά, τεράστια!
Ποια ήταν η μεγαλύτερη δυσκολία στην ενδυματολογική μετάβαση από το 2003 στο 2019;
Η μεγαλύτερη, όχι δυσκολία, αλλά περισσότερο στοίχημα θα έλεγα ότι ήταν να προσαρμοστείς στη σημερινή εποχή, στην ηλικία και τα νούμερα των ηθοποιών, χωρίς να αλλοιώσεις καθόλου τον χαρακτήρα τους.
Τι βήματα κάνει ένας ενδυματολόγος, ώστε να μπορέσει να αντεπεξέλθει στις ανάγκες μιας σειράς με τόσους χαρακτήρες, όπως το Καφέ της Χαράς;
Πώς είναι να είσαι μέρος μιας σειράς που έγραψε τη δική της ιστορία; Πώς αντέδρασες όταν σου έγινε η πρόταση;
Το να είμαι μέρος αυτής της σειράς είναι το μεγαλύτερο “παράσημο” στη μέχρι τώρα επαγγελματική μου πορεία. Είναι συγκινητικό, ευτυχώς και, κυρίως, τιμητικό. Το “ναι” στην πρόταση συνεργασίας ήταν αυτονόητο και η χαρά, τεράστια!
Ποια ήταν η μεγαλύτερη δυσκολία στην ενδυματολογική μετάβαση από το 2003 στο 2019;
Η μεγαλύτερη, όχι δυσκολία, αλλά περισσότερο στοίχημα θα έλεγα ότι ήταν να προσαρμοστείς στη σημερινή εποχή, στην ηλικία και τα νούμερα των ηθοποιών, χωρίς να αλλοιώσεις καθόλου τον χαρακτήρα τους.
Τι βήματα κάνει ένας ενδυματολόγος, ώστε να μπορέσει να αντεπεξέλθει στις ανάγκες μιας σειράς με τόσους χαρακτήρες, όπως το Καφέ της Χαράς;
Όλα είναι θέμα οργάνωσης και σωστής ομάδας σε αυτή τη δουλειά. Όταν
έχεις εμπειρία και γνώση αυτό γίνεται με μεγαλύτερη ακόμη επιτυχία.
Απαιτείται χρόνος, διάβασμα και ομαδική διάθεση! Όταν ξέρεις το
αντικείμενο είναι σχεδόν σαν να ντύνεις καθημερινά τον εαυτό σου επί
είκοσι.
Αλλάζει η ενδυματολογική προσέγγισή σου όταν οι χαρακτήρες έχουν να παίξουν μια έντονη συναισθηματικά σκηνή;
Νομίζω πως η ενδυματολογική προσέγγιση κρίνεται κυρίως από τον
χαρακτήρα και όχι από τη σκηνή. Αυτό που εννοώ είναι ότι ο χαρακτήρας
“οδηγεί” το συναίσθημα της σκηνής και το ρούχο ακολουθεί. Δε θα έλεγα
ότι αλλάζει η προσέγγιση, απλά προσαρμόζεται.
Ποιος χαρακτήρας σε δυσκόλεψε περισσότερο;
Ο χαρακτήρας με τον οποίο δυσκολεύτηκα περισσότερο με την έννοια της παραπάνω μελέτης ήταν η Βάλια.
Ίσως γιατί εξελίχτηκε εμφανώς πιο πολύ από όλους σεναριακά και έπρεπε
αυτό να αποδοθεί με ενδυματολογική ακρίβεια στο κοινό. Μεγάλωσε πια,
είναι δικηγόρος, “πρωτευουσιάνα” και παράλληλα η επαναστατική ηρωίδα της
σειράς που θα φέρει τις ανατροπές.
0 Σχόλια
ΠΡΟΣΟΧΗ!
Σχόλια άσχετα με το θέμα,υβριστικά προσβλητικά ή κεφαλαία ,θα διαγράφονται χωρίς καμία εξήγηση.
Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το SITE TVNEA.COM.
Από την στιγμή που ο χρήστης γράφει σχόλιο αποδέχεται τους παρακάτω όρους του Tvnea.com .
Οροι χρήσης Tvnea.com (κάνε κλικ εδώ).
Τα σχόλια δικά σας
Υποβολή Παραπόνων στο email:tvnea@hotmail.com