Ticker

10/recent/ticker-posts

Κοκκινόπουλος: Aποκαλύπτει πώς θα είναι το ΟΥ ΦΟΝΕΥΣΕΙΣ...


Ο Πάνος Κοκκινόπουλος έχει δημιουργήσει «σχολή» στη συγκεκριμένη τυπολογία μυθοπλασίας, με την αρχή να τοποθετείται χρονικά πολλά χρόνια πριν από το 1992, με την «Ανατομία ενός εγκλήματος».

 «Η θεματική των σειρών μου βασίζεται σε θέματα που πάντα μου άρεσαν. Αν δεν κάνεις αυτό που θέλεις και αυτό που σου αρέσει, δεν θα το κάνεις καλά. Από την άλλη πρέπει να κατανοείς πως το παραγόμενο προϊόν απευθύνεται στο τηλεοπτικό κοινό» .

Στη συνέχεια, μιλά για τις διαφορές που θα έχει το νέο του σίριαλ σε σχέση με παλιότερες δουλειές του...

«Οι διαφορές θα είναι και δραματουργικές, αλλά και στο κομμάτι της σκηνοθετικής προσέγγισης. Στις πλοκές προσπαθούμε στο "Ου φονεύσεις" τα πράγματα να μη λέγονται, να μην εξηγούνται, αλλά να υπονοούνται και να αποτυπώνονται στην εικόνα. Θέλουμε να φύγουμε από την τηλεοπτική λογική που το φαγητό σερβίρεται "μαστφένο" στον τηλεθεατή και να πάμε σε μια πιο κινηματογραφική λογική, όπου ο θεατής θα πρέπει να είναι σε εγρήγορση. Αυτό είναι σαφώς πιο δύσκολο. Όταν κάποιος αποφασίζει να πάει στον κινηματογράφο πληρώνει ένα εισιτήριο, μπαίνει σε μια σκοτεινή αίθουσα, και έχει απέναντί του μονό το πανί. Η τηλεόραση, αντιθέτως, είναι αυτή που "εισβάλλει" στα σπίτια μας. Πολλές φορές λοιπόν ο θεατής κάνει και άλλες δραστηριότητες ή τη χρησιμοποιεί ακόμη και ως ραδιόφωνο. Το να προσπαθήσεις να τον κρατήσεις καθηλωμένο στην οθόνη είναι  πολύ πιο δύσκολο. Αυτό με εξιτάρει. Όσον αφορά το οπτικό κομμάτι, στο "Ου φονεύσεις" δουλεύουμε με κινηματογραφικές μηχανές, με σταθερούς φακούς. Αισθητική πιο στυλιζαρισμένη, πιο κινηματογραφική. Αυτό είναι καλό και κακό. Γιατί ο κόσμος έχει συνηθίσει κακοφωτισμένους ηθοποιούς να παίζουν όπως να 'ναι. Θα δούμε πως ο κόσμος θα αντιληφθεί τη διαφορά».

Αυτά δήλωσε ο σκηνοθέτης στο TV Έθνος.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια