Νέα εβδομάδα, νέα τηλεοπτικά δεδομένα, εξελίξεις, δημόσιες ''εκρήξεις'', και όσα δεν βάζει ο νους σας έχει να σχολιάσει σήμερα η στήλη. ΤΙΒΙ ΜΠΑΛΟΘΙΑ μόνο στο tvnea ,και είμαστε πανέτοιμοι για μπαλοθιές που θα...προκαλέσουν!
Να μου επιτρέψετε ,βέβαια,αυτή τη φορά πριν ξεκινήσω ,να πω κι εγώ δυο πράγματα, γιατί κάποιοι νομίζουν πως με ένα τηλεφώνημα θα ...μου τρίξουν τα δόντια! Παράπονα, δυσαρέσκειες, νιαουρίσματα...δεν ασχολήθηκα και ποτέ! Οταν μια κριτική επαινεί ,είσαι καλός, όταν πάλι μια κριτική δεν είναι όπως θέλουν αυτοί, τότε είσαι ...απέναντί τους! Κρίμα...
#ΜΠΑΛΟΘΙΑ_πρώτη: ΤΟ ΠΡΩΙΝΟ...ΣΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟΥ
17 Σεπτεμβρίου ,10 το πρωί, η λαμπερή Φαίη Σκορδά καλημέρισε για ακόμη μια σεζόν το κοινό της, που από ό,τι μαρτυρούν οι αριθμοί, την περίμενε. Τη Φαίη,λοιπόν, την περίμενε το κοινό της, κι εμάς, μας περίμενε μια άρδην ανανεωμένη εκπομπή! Ένα πλατό με μοντέρνο σχεδιασμό, καλοφωτισμένο, και πλήρως εντυπωσιακό είναι πια στη διάθεση της βασίλισσας της πρωινής ζώνης, που φαίνεται από τις δηλώσεις της, κι από τη φετινή της παρουσία εν συνόλω, πως ξεκίνησε με φόρα να σπάσει τ' αβγά, να δώσει νέα πνοή στα πρωινά, και θα έλεγα να συστηθεί ξανά.
Δίπλα της επέλεξε να έχει μια παρέα μόλις τριών ατόμων, κι αυτό είναι θετικό . Καβατζίκης, Γραμμέλη ,Ουγγαρέζος(τους γράφω με τη σειρά που πλαισιώνουν τη Φαίη-μην παρεξηγηθώ!), και μπορώ να πω πως, αυτό που βλέπω, με κρατάει στην οθόνη μου. Γιατί; Γιατί και οι τρεις τους δείχνουν ένα με την παρουσιάστρια, δείχνουν δεμένοι ,ταιριάζουν τηλεοπτικά. Το κυριότερο ,όμως ,που ξεχωρίζω είναι πως ,όταν συζητούν ,αυτό γίνεται χωρίς φανφάρες και χωρίς δονκιχωτισμούς , αλλά με διάθεση '''σπιτιού'' κάνουν χιούμορ κι έχουν ένα οικείο πρόσωπο. Το ''Πρωινό'' φέτος είναι στα καλύτερά του ,εμπλουτισμένο με πρόσωπα και ενότητες που το ανανέωσαν.
Αφροδίτη Γραμμέλη: Για τον τηλεοπτικό χαρακτήρα της έχω ξαναμιλήσει σχολιάζοντας τότε το Late night ,κι απλώς παρακολουθώντας τη στο πρωινό πρόγραμμα του ΑΝΤ1 ,επιβεβαίωσε τα όσα πίστευα. Έχει ένα σχόλιο σοβαρό, δεν ξεφεύγει,και δεν θα τη δεις να προκαλέσει. Το πιο βασικό,όμως, είναι πως φαίνεται να έχει δέσει ήδη με τον χαρακτήρα της εκπομπής. Ακόμη ,ούσα κ' εκείνη μαμά, μπορεί και μεταφέρει αυτό τον σημαντικό ρόλο της στις οθόνες μας όταν απαιτείται.
Δημήτρης Ουγγαρέζος: Ο δημοσιογράφος βρίσκεται φέτος ξανά με τη Φαίη Σκορδά ,μετά από πολλάααα χρόνια. Είναι δυο προσωπικότητες που το γυαλί νομίζω πως τις θέλει μαζί, και η επιστροφή του στο πλάι της είναι ιδιαίτερη. Επί πλέον, οι ενότητες που έχει αναλάβει και επιμελείται (''Μέχρι να έρθει η Φαίη'' – ''Της γιαγιάς σου η ενότητα'') , κατάφερε να έχουν σημαντική θέση, κι αυτό λέει πολλά.
Για το τέλος άφησα τον Άρη Καβατζίκη, που βρίσκεται στην ομάδα για ακόμη μια σεζόν. Γνώστης του καλλιτεχνικού ρεπορτάζ, ''παιδική'' προσωπικότητα, αξιοπρεπής αλλά και κάπως ''διστακτικός'' όταν τοποθετείται ,δίνει κι αυτός το δικό του ύφος.
Ακόμη, η ένταξη του Χρήστου Νέζου στην εκπομπή,είναι αξιοπρόσεκτη. Οι γνωστές σε όλους κι ανεπανάληπτες ζωντανές συνδέσεις του, έφεραν μια χιουμοριστική νότα στο ''Πρωινό'' ,κι αυτό ειείν κάτι που το είχε ανάγκη η εκπομπή.
#ΜΠΑΛΟΘΙΑ_δεύτερη: ΑΡΤΙΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΟ BAKE OFF
Ο ΑLPHA, από πέρσι, βρίσκεται θα έλεγα σε μια αρκετά καλή και ''δημιουργική'' φάση, στήνει σωστά κόνσεπτ( σε επίπεδο οπτικό εννοώ), και φαίνεται να δουλεύει πιο προσεγμένα. Την προηγούμενη Κυριακή ήρθε ,λοιπόν, στους δέκτες μας μια ακόμη καινούργια παραγωγή, αυτή του Bake Off. Είδαμε ένα αισθητικό αποτέλεσμα άψογο, ένα στούντιο προσεγμένο ,άνετο, και ''παιχνιδιάρικο''.
Οι κριτές δημιουργούν μια καλή 3άδα για ένα τέτοιο κόνσεπτ, δίνουν την ατάκα τους εκεί που πρέπει , είναι ''αυστηροί'' εκεί που το κρίνουν απαραίτητο, δημιουργούν ωραία ατμόσφαιρα με τους παίκτες. Αν μου ζητάτε να ξεχωρίσω κάποιον ,αυτός είναι ο Νικόλας Στράγγας.
Θα μου επιτρέψετε ,βέβαια,να αναιρέσω στο σημείο αυτό όσα υποστήριζα για την παρουσιάστρια-ηθοποιό .Στο άκουσμα πως η Ιωάννα Τριανταφυλλίδου έκλεισε με το κανάλι για να αναλάβει το σόου, έμεινα χάσκων! Θεωρούσα τουλάχιστον άτοπη επιλογή να μπει το συγκεκριμένο πρόσωπο σε ένα τέτοιο πρότζεκτ. Η Ιωάννα Τριανταφυλλίδου,όμως, είναι ίσως η καλύτερη επιλογή που θα μπορούσε να κάνει ο σταθμός. Γλυκειά, άμεση, αυθόρμητη, έδωσε ήδη το στιλ της στο σόου. Παρεμβαίνει όταν πρέπει, κάνει χιούμορ με τους κριτές και τους διαγωνιζομένους, δεν κουράζει καθόλου, κι έχει έναν αέρα στην παρουσίαση σαν να βρισκόταν στον ρόλο αυτό χρόνια!
Αν πρέπει να βρω κάτι αρνητικό στο προπρόγρα , εκείνο θα έλεγα πως είναι η άσκοπη παρουσίαση της συνταγής πριν τη δημιουργία κάθε γλυκού. Είναι ένα εντελώς περιττό σημείο, κάνει κοιλιά στο παιχνίδι, και δεν νομίζω στην τελική πως ο τηλεθεατής επιλέγει το Bake για να γεμίσει...τον τσελέμεντέ του!
Τα νούμερα ήταν κάτι παραπάνω από ικανοποιητικά και σίγουρα οι Κυριακές θα έχουν φέτος τρομερό ενδιαφέρον με άλλα δυο δυνατά σόου απέναντι
( Nomads - Ελλάδα έχεις ταλέντο). Άρτια παραγωγή ,εν ολίγοις, που φανερώνει ότι ,όταν ο σταθμός θέλει, μπορεί να κάνει καλή δουλειά...
#ΜΠΑΛΟΘΙΑ_τρίτη: ΔΕΝ...ΛΕΕΙ!
Άλλη μια σχολιαστική εκπομπή για τη μόδα ( δουλειά δεν έχει ο άνθρωπος...), και την ασυναρτησία έκανε την εμφάνισή της στον Alpha. Η Ελένη Τσολάκη κάθε μεσημέρι στις 3 μας ρωτά...ΤΙ ΛΕΕΙ; ,αλλά πιστέψτε με ,δεν θέλει να απαντήσω!
Τι να πει ,δηλαδή, μια εκπομπή που αν και βασίζεται στο σχόλιο ,οι του Alpha επέλεξαν μια Τζένη Μελιτά και έναν Δημήτρη Μακαλιά για πάνελ; Τι να πει μια μπερδεμένη σκαλέτα, μια ανιαρή ροή, με χιλιοπαιγμένα θέματα και πολυφορεμένες ιδέες στα πρότυπα των προκατόχων της;
ΤΙ ΛΕΕΙ; Δεν...λέει, Ελένη μου, και φέτος σε λάθος κόνσεπτ σε βάλανε! Καλύτερα να συνέχιζες το Slam...
#ΜΠΑΛΟΘΙΑ_τέταρτη: ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΧΩΡΙΣ ΟΝΟΜΑ
Aν μου ζητήσετε να ξεχωρίσω μια σειρά της φετινής σεζόν, πέρα από το επίσης αριστουργηματικό ΤΑΤΟΥΑΖ γα το οποίο μίλησα σε άλλη ΜΠΑΛΟΘΙΑ, αυτή θα είναι η ολοκαίνουργια ''Γυναίκα χωρίς όνομα'' ,του ΑΝΤ1. Ό,τι πιο καλογυρισμένο, με καλογραμμένο σενάριο και δυνατές ερμηνείες ,σίριαλ έχει να επιδείξει σήμερα η τηλεόρασή μας.
Ένα καστ που ξεχωρίζει, με μια Μαριάννα Τουμασάτου που μετά από τους ''Συμμαθητές'' και τα ''Παλληκάρια'', όπου είχε πιο ανάλαφρους ρόλους, ''μπλέκεται'' φέτος με έναν συγκλονιστικά δραματικό, και επιβεβαιώνει σε όλους την υποκριτική της παιδεία, με μια Μαρκέλλα Γιαννάτου ''ντυμένη'' άψογα τον αναρχικό ρόλο της, και με μια πρωτοεμφανιζόμενη Ντόρα Μακρυγιάννη που καθηλώνει σε κάθε σκηνή αποδεικνύοντας ότι δεν πρέπει ένα κανάλι να φοβάται τα ''άκαυτα'' πρόσωπα. Η Μαρία Γεωργιάδου, μετά το καλογραμμένο – κ' ας μην κέρδισε το κοινό της Ελλάδας-ΧΩΡΙΣ ΕΣΕΝΑ, ξανάρχεται στον Ant1 δίνοντας ένα αριστούργημα. Σύγχρονη γραφή και καθηλωτική σκηνοθεσία δια χειρός Λίνου Χριστοδούλου, που αγγίζει λεπτές ισορροπίες της ζωής και που παίζει με το πιο δυνατά ανθρώπινα συναισθήματα: εκείνο της υιοθεσίας κι εκείνο της απώλειας ενός παιδιού. Ο ΑΝΤ1 έφερε στη συχνότητά του ένα σενάριο που ''περπατάει'' στα μύχια της ψυχής, απογυμνώνοντας τις πιο σκληρές σκέψεις ενός ανθρώπου όταν χάσει ό,τι πιο πολύτιμο έχει. Κάθε ήρωας κουβαλά ένα βαρύ παρελθόν που πρέπει να ξετυλίξει, και κάθε σκηνή-τουλάχιστον μέχρι τώρα- γεννά και μια εξέλιξη – κλειδί .
Επί πλέον, το κάθε επεισόδιο κυλά με γοργό ρυθμό , η ένταση και η αγωνία δεν χάνονται, και το αποτέλεσμα είναι τόσο γεμάτο που κρατά τον θεατή στην οθόνη του. Δεν είναι τυχαία η επιτυχία της και κυρίως η καθημερινή αύξηση των ποσοστών...
#ΜΠΑΛΟΘΙΑ_πέμπτη: ΧΑΝΕΤΑΙ Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ
Και μπορεί η ''Γυναίκα'' να (με) έχει κερδίσει, ωστόσο, η ''Επιστροφή'' με απογοήτευσε. Αν και πραγματεύεται ένα εξ ίσου δυνατό θέμα, κι αν και απαρτίζεται από ένα πολυπρόσωπο καστ( σε πολλά σημεία δυνατότερο από τη ''Γυναίκα'' ), το αποτέλεσμα δεν είναι απογειωτικό. Κατ' εμέ η ''Επιστροφή'' χάνεται, και δεν εννοώ λόγω ''Κοινής Λογικής'' .
Η πλοκή κυλάει με ταχύτητα...νεκρή, και το κάθε επεισόδιο δεν έχει ούτε την απαιτούμενη αγωνία ενός δραματικού-κοινωνικού σίριαλ, αλλά ούτε και νεύρο για να σε κρατήσει. Κάπως έτσι ,ο τηλεθεατής γυρνά κανάλι...
#ΜΠΑΛΟΘΙΑ_έκτη: ΚΑΙΓΟΝΤΑΙ ΑΝΤ1-ΛΙΑΓΚΑΣ
Τις τελευταίες μέρες γινόμαστε δυστυχώς ...μάρτυρες ενός αργού και βασανιστικού διαζυγίου. Αναφέρομαι φυσικά στον Γιώργο Λιάγκα και τον ΑΝΤ1 . Είναι πλέον κοινό μυστικό πως οι δυο πλευρές, παρά την αγαστή αλλά και εποικοδομητική συνεργασία τους μέχρι τώρα, είναι σε έντονη διαμάχη. Από τη μια πλευρά ο σταθμός σχεδίασε ένα πρόγραμμα όπου ,έστω για το Α μισό, ο Λιάγκας δεν έχει κάποιο πρότζεκτ να παρουσιάσει, κι από την άλλη ο Λιάγκας, μετά και την παρουσίαση που δεν πήγε, άρχισε επίσημα σε όποια κάμερα κι αν βρισκόταν να ...τα λέει έξω από τα δόντια.
Λάθος! Ο Λιάγκας ,αν κι έχει το δίκιο με το μέρος του καθώς ενώ δεν τον αξιοποιούν δεν τον αποδεσμεύουν , μιλά με ειρωνικό ύφος για ένα κανάλι που -έστω και τυπικά-ανήκει σε αυτό ακόμα.Από την άλλη ο σταθμός φαίνεται να διαμηνύει πως από το Β' μισό θα έχει χώρο για τον Γιώργο Λιάγκα, κάτι που ,όμως, ο τελευταίος σε δηλώσεις του δεν...επιβεβαιώνει!
Κάπως έτσι, καίγονται και ο Αντ1 και ο Λιάγκας, και θα κλείσω με ένα αρκετά σοφό ρητό: Μηδένα προ του τέλους μακάριζε. Τουτ ' έστιν : όσο ακόμα το συμβόλαιο είναι σε ισχύ ,πρέπει η μία πλευρά να σέβεται την άλλη, καθώς τίποτα δεν έχει λήξει ακόμα, κι ανά πάσα ώρα ο Λιάγκας έχει κανονικά πρότζεκτ στα χέρια του! Πάντως ,με την τόση έκταση που πήρε το εν λόγω θέμα, άντε βρείτε και σώστε τα τώρα...
#ΜΠΑΛΟΘΙΑ_έβδομη: ΔΕΝ ΒΑΖΟΥΝ ΦΕΡΜΟΥΑΡ ΣΤΟΝ ΑΝΤ1
Και μπορεί το παραπάνω ζήτημα που έθιξε η ΜΠΑΛΟΘΙΑ να μην είναι και ιδιαίτερα ευχάριστο, ωστόσο, με την εν λόγω αφορμή επιβεβαιώσαμε για ακόμη μια φορά πως ο ΑΝΤ1 δεν βάζει φερμουάρ στο στόμα των εργαζομένων του. Τρανό παράδειγμα τόσο οι δηλώσεις του Λιάγκα , που , αν και ήταν καταπέλτης εναντίον του Ant1 ,ποτέ δεν δόθηκε εντολή να μην παιχτούν στον αέρα του ''Πρωινού'', όσο και η ξεκάθαρη θέση της ομάδας του ''Πρωινού'' υπέρ του παρουσιαστή .
Ε, ρε, και να γινόταν αυτό στο STAR ή στον ALPHA...όχι δηλώσεις, αλλά ούτε καν το μικρόφωνο δεν θα 'δειχναν! Να τα λέμε κι αυτά...
#ΜΠΑΛΟΘΙΑ_όγδοη: ΕΚΠΛΗΞΗ Η ΦΡΙΤΕΖΑ
Όταν είδα το πρώτο υλικό και κυρίως όταν διάβασα το σενάριο για το ''Πέτα τη φριτέζα'' του ΑΝΤ1, αβίαστα είπα πως το σίριαλ αυτό είναι ένα από τα ίδια. Δεν πίστευα επ' ουδενί πως μια τέτοια σειρά θα περπατήσει.
Όχι γιατί δεν συναντάμε ένα ιδιαίτερο καστ (ίσα ίσα),ή γιατί ήταν κάτι πρόχειρο, αλλά για τον απλούστατο λόγο ότι η υπόθεση είναι απολύτως τετριμμένη, πολυφορεμένη, συνηθισμένη... Όμως, δεν υπολόγισα ίσως το πιο σημαντικό: τις ερμηνείες και τους μοναδικούς διαλόγους!
Το αποτέλεσμα, λοιπόν, με διέψευσε, όχι ως προς το σενάριο-εξακολουθώ να το θεωρώ τετριμμένο- αλλά ως προς όλα τα υπόλοιπα επίπεδα. Άψογο αισθητικά, πολύ προσεγμένο σενάριο, κι ακόμη πιο επιμελημένες ατάκες . Μετά από πολύ καιρό, κι αφού εξαιρέσω ΤΑΤΟΥΑΖ και ΓΥΝΑΙΚΑ που ήδη τις έχω στη λίστα των...θετικών, ταξίδεψα ,με απόλυτη αφοσίωση, με ένα σίριαλ, και ομολογώ πως η ''Φριτέζα'' είναι η έκπληξη του ΑΝΤ1. Τα νούμερα μιλούν...
#ΜΠΑΛΟΘΙΑ_ένατη:
ΕΓΚΛΗΜΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ
Στην ελληνική τηλεόραση έχουμε εθιστεί να παρακολουθούμε πλήθος σειρών που κινούνται...όλες στη σφαίρα του δράματος και της κωμωδίας! Σίριαλ που αγγίζουν και που θίγουν το μυστήριο , το λίγο πιο ''τρομακτικό'' αλλά και ''απαγορευμένο'' ,κάνουμε χρόνια να δούμε, κι όταν αυτό συμβαίνει προσωπικά τα υποδέχομαι θετικά. Οι προσπάθειες των καναλιών για τέτοιας τυπολογίας σίριαλ είναι ελάχιστες, κι αυτό σίγουρα είναι απότοκο του ότι το ελληνικό κοινό δεν αρέσκεται και τόσο στο...αίμα, το μεταφυσικό, το κάτι διαφορετικό .
Κάτι διαφορετικό ,λοιπόν, βλέπω φέτος στον ΑΝΤ1 ,κι ακούει στο όνομα ΕΓΚΛΗΜΑ ΚΑΙ ΠΑΘΟΣ. Αν και τα λάθη στην πρεμιέρα ήταν εμφανή (θα τα δούμε παρακάτω), η ιδέα, η ανάπτυξή της, αλλά και η σκηνοθετική οπτική είναι άριστα-στοιχεία που δεν με αφήνουν να μιλήσω αρνητικά για μια τέτοια προσπάθεια.
Πρώτα από όλα, τα γραφικά , το οπτικά εφέ αλλά και η μουσική επιμέλεια που συναντάμε, είναι ό,τι ακριβώς χρειάζονται τέτοιες σειρές. Επί πλέον,η εικόνα αισθητικά είναι επιμελημένη, και το σενάριο ,αν και μεταφορά γεγονότων υπαρκτών, δεν ξέφυγε σε κανένα σημείο κι ούτε έχει προστεθεί υπερβολή.
Τα λάθη ,όμως, ξαναλέω ήταν εμφανή. Οι λίγες σκηνές και η ''κάλυψη'' του επεισοδίου με ειδικούς κι αναλυτές, ήταν μεγάλο αγκάθι,κάτι που συνέβη και χθες στο 2ο επεισόδιο. Κανονικά ,η δράση κι οι σκηνές θα έπρεπε να έχουν το μεγαλύτερο μέρος στα επεισόδια, και οι αναλύσεις που παρεμβάλλονται για επεξήγηση, να είναι απλώς οι αναγκαίες για την πλοκή. Ακόμη, η επιλογή των ηθοποιών στην πρεμιέρα του, ήταν ατυχής, κάτι που δημιούργησε από την αρχή κλίμα.
Πάντως, κατ' εμέ το ΕΓΚΛΗΜΑ είναι ιδιαίτερο .Και εκτιμώ πως , με τη σωστή φυσικά στήριξη από το κανάλι, καθώς ένα τέτοιας τυπολογίας πρότζεκτ θέλει δυνατούς χειρισμούς , μπορεί να βρει το κοινό του. Μην ξεχνάμε πως οι τηλεθεατές που επιλέγουν τέτοιας φύσεως σειρές είναι ...μετρημένοι, επομένως, το 15% για παράδειγμα της πρεμιέρα είναι ικανοποιητικό, και μπορεί να το ξαναβρεί, γιατί το 7άρι χθες ήταν...βατερλώ!
ΤΙΒΙ-ΜΠΑΛΟΘΙΑ... τέλος και για σήμερα!
Ραντεβού ,εδώ στο tvnea, την ερχόμενη Τρίτη!
Ραντεβού ,εδώ στο tvnea, την ερχόμενη Τρίτη!
28 Σχόλια
συμφωνώ με τα περισσοτερα. Το έγκλημα και πάθος πληρώνει οτι ειναι μια κακια απομιμηση του deadly woman στη δομή. Tο γυναικα χωρις ονομα ειναι τραβηγμενο απτα μαλλια. το στορι απλα ειναι ανήκουστο. Πράγματα κ καταστασεις που δε συμβαινουν και η τουμασατου δε μοιαζει καθολου με πλουσια κακιά αλλά με λαική κακιά κ δυστυχώς θα καει σ αυτο το ρολο, παρολο που ειναι απτις καλυτερες της γενιας της. Αν η σειρά του Κυρίτση παίξει απέναντι της, θα πέσουν πολύ τα ποσοστά της. Ο Λιάγκας κακώς έφυγε απτο πρωινο του πήγαινε. δεν έχει καμια σχέση με late night κι αυτο πληρώνει. Στα late night πάνε παραδοσιακά comedians με δυνατό κείμενο γραμμένο από πριν από κειμενογράφους με τεράστια εμπειρια. Καλώς έφυγε απτο late night ήταν άκυρος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν προχειροφτιαγμένες σειρές γ' διαλογής λογίζονται ως αριστουργήματα τότε δηλαδή τι να πούμε και για σειρές όπως το True Detective που ξεκίνησε μάλιστα να προβάλλεται στην Ερτ1
ΑπάντησηΔιαγραφήΕκεί στον Α δεν βλέπουν ότι ξεπεράστηκε η μόδα τύπου δέστε τους?
ΑπάντησηΔιαγραφήΌλα καλά και ωραία με το τι λέει όμως 2-3 σημεία χαλάνε την εκπομπή.
βερίκοκα,Βασίλισσες κλπ είναι ξεπερασμένα.
Όντως δεν ΛΕΕΙ το τι ΛΕΕΙ!
Εγώ για τα κορίτσια και τον Μακαλιά το βλέπω...
Στα υπόλοιπα κάτι γίνετε απλά θέλει τονωτικές ενέσεις και να μπουν ένα-δύο άτομα στο παρεάκι που θα κάνουν ντόρο. Χτες έπρεπε να κάνουν στροφή!
Στα υπόλοιπα λίγο πολύ συμφωνώ.
Οι σειρές λίγο πολύ θυμίζουν κάποιες άλλες από το παρελθόν αλλά οκ.
Η Φριτέζα λίγο πολύ η υπόθεση γνωστή Η Αδερφή του Ανδρέα μαζί με τον άντρα της θα προσπαθούν να του φάνε το μαγαζί κι όλο την πατάνε,το Μαγαζί θα γίνει πρώτο θα δουλεύει και η πλάκα μέσα,και ο Ανδρέας θα μάθει ότι είναι γιος του μάγειρα προς το τέλος της σειράς κλπ κλπ κλπ.
Όσοι έχουμε δει και βλέπουμε ελληνικές σειρές κωμωδίες το μυαλό κάπου πηγαίνει....
Το καλό είναι ότι έχει τις... ατάκες! και το πως είναι γυρισμένη.
η Μισή ΡΑΧΟΎΛΑ στην φριτέζα παίζει....
αριστουργημα η γυναικα χωρις ονομα?
ΑπάντησηΔιαγραφήεχεις δει netflix?
πτυχιο λυκειου εστω υπαρχει απο τον γραφοντα?
Εμένα το bake off μου φαίνεται ανευρο και σε κάποια σημεία βαρετό. Ειδικά εκεί που κατατάσσουν τα γλυκά από το τελευταίο στο πρώτο βαρέθηκα. Ας λένε τα τρία πρώτα και τα τρία τελευταία. Ωστόσο η εικόνα είναι πολύ όμορφη και χαλαρωτική. Η Τριανταφυλλίδου φανταστική.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο πρωινό πραγματικά φέτος γύρισε ανανεωμένο και με ένα πανελ "δεμένο" φυσικα μου λείπει άλλο ένα άτομο στο πάνελ
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ γυναίκα χωρίς όνομα συμφωνώ μαζί σου ότι είναι μια πολύ καλή παραγωγή και με άρτιο σενάριο
Όσο για το τι λέει δυστυχώς δε λεει τίποτα όπως είπες και εσύ μεγα λάθος η επιλογή μακαλια για το πάνελ όπως επίσης και της μελιτα
Το Netflix δεν συγκρινεται. Άλλο λοιπό, netflix άλλο ΣΚΑΪ, STAR, ANT1...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι ναι,τυγχάνει να έχω πτυχίο, αλλά ΑΕΙ κι όχι Λυκείου(άλλωστε δεν δίνει πτυχία αλλά απολυτήρια-έχεις;). Αλλά όποιος διαφωνεί με εσένα @σταματης, μάλλον είναι απαίδευτος από ό,τι καταλαβαίνω.
δεν θα μπω σε αντιπαραθεση επιπεδου πτυχιο - απολυτηριο και θα συνεχισω στην ουσια..
ΑπάντησηΔιαγραφήενας ανθρωπος με ερεθισματα δεν μπορει να θεωρει αριστουργημα ενα σεναριο ανεκδιηγητο που απευθυνεται σε μεσηλικες ελληνιδες με ελλιπη καλλιεργεια..το σεναριο αυτο ειναι απαραδεκτο για οποιον εχει στοιχειωδη ερεθισματα απο βιβλια η τεχνες οπως και ολα τα αντιστοιχα σεναρια σαπουνοπερας...
επισης αν το netflix που ειναι ουσιαστικα online τηλεοραση σου φαινεται τεραστιο ως προς τη συγκριση κανε ενα flash back σε σεναρια του μεγκα το 90/2000 (λογω τιμης, φευγα, χαρα αγνοετιαι, εισαι το ταιρι μου, )
Ούτε εγώ θα συνεχίσω να ανταλλάσσω απόψεις με έναν άνθρωπο που ,για να πείσει για αυτό που θέλει (δικαίωμά σου να μην σ' αρέσει η όποια ''Γυναίκα χωρίς όνομα''), προσβάλλει .Πρώτα η παιδεία, κι έπειτα όλα τα άλλα! Καλή συνέχεια @σταματης
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλά βρε Σταμάτη χαλάρωσε λίγο. Για τηλεόραση μιλάμε όχι για πανεπιστημιακή διάλεξη. Και η τηλεόραση είτε μας αρέσει είτε όχι απευθύνεται στο ευρύ κοινό και όχι μόνο σε αυτούς που έχουν πτυχίο πανεπιστημίου. Και η σύγκριση με το εξωτερικό είναι τουλάχιστον άστοχη, γιατί οι ξένες σειρές απευθύνονται σε άλλο κοινό (αριθμητικά και ποιοτικά) και φυσικά έχουν άλλα μπάτζετ. Ούτε η σύγκριση με άλλες εποχές είναι πετυχημένη, γιατί τότε υπήρχαν περισσότερα χρήματα. Πάντως στην ελληνική τηλεόραση ούτε οι ξένες σειρές έχουν πια μεγάλη επιτυχία.
ΑπάντησηΔιαγραφήεδω εχει δικιο ο τσιχλης. δεν μπορεις να συγκρινεις νετφλιξ με ελληνικες παραγωγες. ειναι σα να συγρκινεις πατατες με χαβιαρι στην τιμη. Παιδια τον Αντ1 τον κατεστρεψε ο ποφαντης ξεκαθαρα. Πέρσι όταν πριν ερθει ο λατσιος, φησε το τατουαζ να παει αλφα ενω το μπρουσκο τους εφερε του κοσμου τα λεφτα. Φετος δεν μπορεσε να βρει κατι να το ανταγωνιστει και τα φορματ του μετρια. Ειναι δυνατον να μη θελει το τατουαζ καλο-κακο με τα νουμερα που κανει; Ποσο αποτυχημενος πρπει να εισαι; Και το νοματζ ο λατσιος το εφερε; Άρα ποια η προσφορά του; Κι είναι κ ανικανος να χειριστει ανθρωπινο δυναμικο. έχει κανει ανω κατω λιαγκα αρναουτγλου κανακη. ντροπή κ αλαζονεια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΆτοπο το σχόλιο σου @Σταματης το Γυναίκα χωρίς όνομα είναι μια άρτια καλογυρισμενη σειρά με ωραίες ερμηνείες και ωραίες εικόνες + γρήγορη ροή και είναι αστείο να την συγκρίνουν με αυτές του εξωτερικού γιατί παίζουν ρόλο πολλά πράγματα αρχικά ο πληθυσμός κατά δεύτερον το πόσα κέρδη βγάζουν οι ξένοι σταθμοί και πόσα σπαταλάνε και κατά τρίτον μιλάμε για ένα διαφορετικό κοινό όσο για την Γυναίκα χωρίς όνομα που λες ότι το βλέπουν 50 μεγάλη λάθος γιατί το βλέπω και εγώ που είμαι 25 και τυχαίνει να είμαι σπίτι εκείνη την ώρα
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα σου πω από το Πρωινό μου αρέσει το Πάνελ. Νομίζω ότι οι επιλογές φέτος είναι αρκετά καλές. Αλλά συνεχίζω να πιστεύω πως λείπουν Λιάγκας και Μπαρμπαρίγου. Συμφωνώ για την κόντρα Λιάγκα-ΑΝΤ1. Αυτό το ξεκατίνιασμα και που ξαφνικά βγήκαν όλοι να υπερασπιστούν τον Λιάγκα ενώ μέχρι χθες τον έβριζαν στις εκπομπές του με ξεπερνά. Οι σειρές του Netflix με τις ελληνικές δε συγκρίνονται Μπορείς να σχολιάσεις τις επιλογές του κοινού, τα λεφτά που ρίχνουν τα κανάλια μπορείς να σχολιάσεις πολλά αλλά θεωρώ άδικη τη σύγκριση με το Netflix. Σύγκρινε το με παρόμοιες ελληνικές παραγωγές. Εκεί δεν είναι καλύτερο; Τουλάχιστον στις ερμηηνείες;
ΑπάντησηΔιαγραφήτο να λες αριστουργημα τη γυναικα χωρις ονομα ειναι ιεροσυλια. Προσεξτε το παιδια. το στορι ειναι προβλεψιμο απτο πρωτο επεισοδιο και η υστερια παει συννεφο. προσεξτε το ρε παιδια. εχουμε δει "το νησι" και τρομερες σειρες στο μεγκα. μην λετε τετοια πραγματα χανετε την σοβαροτητα σας.
ΑπάντησηΔιαγραφήποιος γραφει την επιστροφη ρε παιδια; Σεναριογραφος η θεατρικος συγγραφεας; φταινε ο σκηνιθετης; Πιο αργο κ απο σλοου μοσιον. Ουτε ανατροπες ουτε καλα φιναλε, τιποτα. Κανενας καινουργιος ειναι; Κι αυτη η παπαχαραλαμπους γιατι τοσο δυστυχισμενη φατσα; σε απωθει απτην αφισα κ μονο.
ΑπάντησηΔιαγραφήψαξτε ποιος παραγωγος εχει τις περισσοτερες σειρες στην ελληνικη τιβι φετος κ θα καταλαβετε τι φταιει. Δεν υπαρχει πια στουντιο Ατα, νινο ελματζιογλου, ανωση, ον τιποτα. Μονο ενας επιβιωσε κ αυτος εκβιαζει τα καναλια να παιρνουν τις σειρες του γιατι μπορει να τις χρηματοδοτεί. Είναι η μεγάλη πληγή της ελληνικής τιβι. Εχει σκουπίδια ολα τα καναλια κ θα συνεχισει να το κανει γιατι οι καλοι παραγωγοι χαθηκαν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑ ΤΟ ΚΟΡΕΑΤΙΚΟ ΣΑΠΟΥΝΙ??? ΕΧΕΤΕ ΞΕΦΥΓΕΙ ΠΟΛΥ. Λιγο μετρο δε βλαπτει. Σαν τον αλλο τον μπουγιουρη που ειπε οτι η επιστροφη ειναι η καλυτερη παραγωγη που εχει γινει κ οχι μονο φετος κ η αλλη ειναι γαλατεια στην κυπρο! Τρομερη δηλωση. Ειπαμε να παινεψεις το σπιτι σοθ αλλα οχι να μας κοροιδευεις στα μουτρα μας.
ΑπάντησηΔιαγραφήεκανε τετοια δηλωση όντως ο μπουγιουρης; μπορώ να την δω καπου; Γιατι η γαλατεια στην κυπρο εχει μπατζετ 6.000 το επεισοδιο και θυμαμαι κατι παπακαλιατηδες κ το νησι που κοστιζανε 150.000 το επεισοδιο.
ΑπάντησηΔιαγραφήδεν μπορει να ειπε τετοιο πραγμα ο Παναγιωτης, δεν ειναι αφελής. τα βγάζεις απ'το μυαλο σου φιλε. κ επειδή τον ξερω στο λεω.
παρτα ανωνυμε, 6.51 για να μην με αμφισβητείς. συνεντευξη εδω στο τvnea.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦέτος στην τηλεόραση βλέπουμε να ανθεί ξανά η ελληνική μυθοπλασία. Θα αγκαλιάσουν πιστεύετε οι τηλεθεατές όλες αυτές τις σειρές;
Το καλό που τους θέλω. (Γελάει.) Θα ήταν θλιβερό να αποδειχθεί πως το ελληνικό κοινό δεν θέλει ελληνικές σειρές. Θεωρώ ότι η «Επιστροφή» είναι η καλύτερη παραγωγή που έχει βγάλει η τηλεόραση και όχι μόνο φέτος. Η αμέσως επόμενη τέτοια παραγωγή είναι η σειρά «Γαλάτεια» που κάνω στην Κύπρο.
το διαβασα κ μου εκαψε τον εγκεφαλο λεμε. Δηλαδη γιατί υποτιμανε τοσο πολυ την νοημοσύνη μας;
αυτο ειναι αποσπασμα κ δεν φαινεται η συνεντευξη ουτε ποιος μιλαει. μπορώ να δω το λινκ απτο tvena? και παρακαλώ μη σβηνετε τα σχολια γιατι εχω χασει την μπαλα εδω περα...Αποκλειεται να ειπε τετοια κοτσανα ο παναγιωτης
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι συνέντευξη στο mytv.
ΑπάντησηΔιαγραφήτοτε παιδια εσεις οι δημοσιογραφοι αν σας λενε τετοιες ατακες μην τους αφηνετε έτσι. η δουλεια του δημοσιογράφου ειναι να στριμώχνει τον συνεντευξιαζόμενο όποιο κι αν είναι το θέμα. Είναι χρέος απέναντι στον εαυτό σας κ μιλάω για το mytv και για όλους, να κανετε πιο σκληρες ερωτήσεις. Δηλα΄δή εδώ κάποιος θα έπρεπε να του πει του Μμουγιουρη, εννοείς ότι ειναι καλύτερη παραγωγη κι απ το νησι; ή το γιουγκερμαν; ή καποιες του κουτσμομύτη που οι άνθρωποι έφτυναν αιμα για να μας προσφέρουν κατι καλό; Να τα λέμε κι αυτά. δε μας αρέσει να μας κοροιδευουν ουτε να υπιτιμουν τη νοημοσυνη μας και δεν πρεπει να τους το επιτρέπετε ούτε σεις
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλα αν εχει πει τετοια χοντραδα ο Μπουγιουρης και δεν τον πηρανε με τα γιαουρτια τυχερος ειναι. Αυτό δείχνει ότι όχι μονο οι πολιτικοι υποτιμουν τη νοημοσύνη μας αλλα και οι ηθοποιοι οι οποιοι αποτελουν και μέρος του υποτιθέμενου πνευματικού κόσμου. Και δεν είναι ότι βλέπουμε νετφλιξ και ξέρες σειρές, αλλά δεν μπορει να μας πουλανε το κρέας για ψάρι και το αντίθετο. αυτό δείχνει γιατι δεν θα πάει ποτέ μπροστά η ελλαδα. Εγω ειδα επιστροφη 3 επεισοδια στην Κύπρο και γαλατεια απο περσι. Το ενα ειναι βαρετό χωρις και το άλλο ειναι άστο...απεριγραπτο. Κυπριακό εποχής με βράκες και σκηνες για γελια. Δυστυχως κ εμεις οι κυπριοι δε θα ξεφυογυμε ποτέ απτη βράκα και το χωριατιλικι. Ευτυχως που πάμε λιγο εξωτερικο και ανοιγουν λιγο τα ματια μας. Οντως ευθυνη και των δημοσιογράφων να μην βγαζουν συνεντευξεις σε συνενοηση με καναλια για να προωθουν ότι ναναι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤσιχλακης λέγεται, όχι Τσίχλης😂😂😂
ΑπάντησηΔιαγραφήΟχι και αρισρτουργημα το "γυναικα χωρις ονομα".Μια μπουρδα και μιση ειναι.Εντελως βαρετο.Αντιθετα,η επιστροφη εχει αρκετα δυνατη πλοκη.Το μονο φαουλ η επιλογη των νεων ηθοποιων που δειχνουν να μην εχουν καθολου συναισθημα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε παιδια ή του υψους ή του βαθους.Το να θελει καποιος να δει κατι αναλαφρο δεν τον κανει απαιδευτο και ατεχνο .Ισως εκεινο θελει να δει εκεινη τη στιγμη,γιατι να ειναι κατακριτεο;Οχι καμια σειρά δεν ειναι άρτια,οπως τα παλαιοτερα χρόνια,που είτε κωμωδία εβλεπες,είτε δράμα(με εξαιρεση τα σαπουνια της Ακριτα)ειχε κατι να σου προσφερει.Ομως για τα ελληνικα δεδομενα,τη συγκεκριμενη στιγμη ειναι μια σειρά που βλεπεται.Συναισθημα η Τουμασατου βγαζει,η μουσικη που πεφτει στις σκηνες ειναι δυνατη,το σεναριο ειναι καλο.Στην ''Επιστροφη'' εμένα δεν με πείθει η Παπαχαραλαμπους(οχι τόσο τα νεα παιδια,γιατι δεν δινω βαση εκει),αλλά η Παπαχαραλαμπους εχει ενα τόσο δυνατο ρολο,που θα ηθελα να την δω πολύ καλυτερη.Αυτα,μην τα μεγενθυνετε ολα,τόσο πολυ.Απλά ειναι τα πραγματα.Γι'αυτο υπαρχει και το netflix.Όμως το να αποκαλειτε ''νοικοκυρουλες'' και ''μεσηλικες'' τους ανθρωπους που το βλεπουν δεν προσβαλλει μόνο αυτους(και εν τελει που το κακό να ειναι καποια γυναικα νοικοκυρα ή μεσηλικη;)....πολύ στοχοποιημενες και βαριες εκφρασεις.Δεν τα βλεπουν νοικοκυρουλες,τα βλεπει οποιοσδηποτε ανθρωπος θελει να ξεφυγει με εναν τέτοιο τροπο,να χαλαρωσει,να διασκεδασει τελοσπαντων.Θεμα γουστου και επιλογης ειναι όλα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝτάξει, κλαίωωωωω! Μετά το "αναμφίλεκτα", που μαθαίναμε στην Έκθεση στο Λύκειο μαζί με το "αναμφισβήτητα, αναντίρρητα κλπ", ήρθε το "έμεινα χάσκων" να μας αφήσει χάσκοντες!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜετα την Έκθεση, έκανες τίποτα αλλο @ανωνυμε;
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν επιτρέπονται νέα σχόλια.