Ticker

10/recent/ticker-posts

Αφροδίτη Γραμμέλη:Σόι απ' τα παλιά ...

Εχει το αβαντάζ να έχει στο καστ δύο εξαιρετικές ηθοποιούς: την Μίρκα Παπακωνσταντίνου και την Ρένια Λουιζίδου. Φυσικά αυτό δεν αρκεί, γιατί ηθοποιός δίχως καλό κείμενο δεν μπορεί να δείξει τις αρετές του.

Κάτι τέτοιο δυστυχώς ισχύει στην σειρά του Alpha «Το σόι σου». Παρά τις φιλότιμες προσπάθειες να προσαρμοστεί το ξένο format στα ελληνικά δεδομένα το σενάριο «κλωτσάει», οι ατάκες είναι αδύναμες και δεν πετυχαίνουν ούτε να προκαλέσουν γέλιο, αλλά ούτε και να αφουγκραστούν την σύγχρονη κοινωνία.

Ολη η σειρά θυμίζει κάτι από τα παλιά, αλλά δίχως ρομαντική διάθεση. Θυμίζει το παλιό ως ξεπερασμένο και επιπλέον ως κάτι που δείχνει πρόχειρο και αναμενόμενο.

Ενδεικτικό όλων αυτών το επεισόδιο της Πέμπτης στο οποίο ο Ρένος Χαραλαμπίδης ως «ελληναράς» πολιτικός προσπάθησε να παγιδεύσει τα μέλη της οικογένειας Χαμπέα. Με την γνωστή μανιέρα του bon viveur και του αθεράπευτου γυναικά ο Χαραλαμπίδης επανέλαβε για μία ακόμη φορά τον ρόλο του «απατεωνίσκου» δίχως καμία έκπληξη και με πολλά κλισέ.

Στο σύνολό της όμως η σειρά εμφανίζει δραματουργικά προβλήματα τα οποία παρασύρουν το καστ. Βυθισμένη στον ρόλο μιας άνευρης νοικοκυράς η Ρένια Λουιζίδου, στα όρια της υπερβολής η Βάσω Λασκαράκη, χοντροκομμένος ο Γιώργος Γιαννόπουλος.

Ευχάριστη έκπληξη ο Μελέτης Ηλίας, φίνος ερμηνευτικά, «χαμένοι στη μετάφραση» οι Σοφία Πανάγου, Σόλων Τσούνης, Βίβιαν Κοντομάρη και Γωγώ Καρτσάνα. Πιο χαριτωμένοι και με έντονη την προσωπική σφραγίδα τους οι Αλέξανδρος Μπουρδούμης, Ευθύμης Ζησάκης και η σουμπρέτα Ιωάννα Ασημακοπούλου.

Τη διαφορά όμως κάνουν οι Μίρκα Παπακωνσταντίνου και Παύλος Ορκόπουλος. Ακόμη και χωρίς την ορμή του κειμένου το οποίο απουσιάζει ως εφαλτήριο ο μεγάλος ηθοποιός κλέβει την παράσταση ακόμη και με μία έκφραση. Ειδικά σε ό,τι αφορά την Παπακωνσταντίνου, η μαεστρία της φαίνεται στην διαχείριση της υστερίας του ρόλου της, η οποία μετουσιώνεται σε σουρεαλιστικό χάδι.

tovima.gr

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια